Diskuze - Svět piva

01.04.2011 20:29

Jak přibývá slevových serverů, přibývá také stížností Hororovou zkušenost mají zákazníci, kteří chtěli ušetřit v jedné pražské hospodě. Za pár stovek můžete sníst jídla za tisíce? Zní to lákavě, jenže desítky zákazníků pražské hospody Svět piva, kteří si kupon zakoupili na některém ze slevových serverů, si o tom mohly nechat jen zdát. 

Mnohým kupon propadl, protože zarezervovat si místo prostě nešlo. A když už se do hospody přece jen dostali, bylo s nimi jednáno jako s hosty druhé kategorie.

Špatnou zkušenost se Světem piva mají ale i prodejci slev.

„Spolupráci jsme ukončili prakticky hned, co přestali brát klienty. Vyřídili jsme 500 reklamací a vzniklá škoda je 120 tisíc,“ řekl Radovan Kunst z Nebeslev.cz.

Majitel hospody, která se nyní údajně rekonstruuje, ale všechny stížnosti odmítá. Do slev se už ale pouštět nechce. „To se vždy obrátí proti podnikateli,“ stěžuje si Günter Kensy.
Česká obchodní inspekce obdržela na Svět piva 37 stížností. „Byli jsme tam pětkrát, provozovatel dostal pokutu za to, že pivo bylo pod míru, a dostane zřejmě pokutu i za maření kontroly,“ řekla Šárka Bálková z pražského inspektorátu.

Může být chyba i na straně prodejců? „Server funguje jako zprostředkovatel a měl by mít takové smlouvy, aby zákazníci nebyli poškozováni,“ říká Jan Votočka ze sdružení dTest.

Zdroj: deník Metro https://www.metro.cz/domov/5427-sleva-muze-se-prodrazit

 

—————

Zpět


Diskusní téma: Tragické zážitky ze Světa piva. Můžete konzumovat neomezeně, ale nesmíte se opít!

Datum: 13.08.2011

Vložil: xXx

Titulek: Re: Pro všechny fandy pana Kensy Guntera

Jj, a nezente se tam vsichni, pan Kensy ma totiz hospodu neustale plnou.

Odpovědět

—————

Datum: 17.08.2011

Vložil: Petr

Titulek: Re: Re: Pro všechny fandy pana Kensy Guntera

Přesně, je neustále plno!!! jen od 12-16 občas volno. Což je přesně ten pravý termín pro návštěvu restaurace s neomezenou konzumací piv!

Odpovědět

—————

Datum: 18.08.2011

Vložil: xXx

Titulek: Re: Re: Re: Pro všechny fandy pana Kensy Guntera

No, to je prece zamer ;o)

Odpovědět

—————

Datum: 09.08.2011

Vložil: Dr.Zoidberg

Titulek: nemožná rezervace

Dobrý den,

bohužel mám stejnou zkušenost jako ostatní - pouze do části rezervace. Do podniku jsem se (díkybohu) ani nedostal, zkoušel jsem rezervovat voucher pro 4 lidi průběžně 2 měsíce před koncem platnosti. Bohužel bylo prý pořád plno a tudíž jsem se s rezervací nikam nevešel. Po dlouhém naléhání mi bylo nabídnuto přijít využít voucher v pondělí mezi 14-16tou hodinou. Bral jsem to jako špatný vtip. Horší termín je snad už jen sobota mezi 8-10tou ranní. Ze zvědavosti jsem se tam zašel podívat po práci (mám to kousek) cca kolem páté hodiny a světe (piva) div se - v podniku ani noha. Hlavně, že mají pořád plno. Pan majitel by za tenhle podvod měl jít sedět, nebo alespoň zaplatit pokutu a už nikdy v tomto oboru nepodnikat. Pokud by se sečetly hodnoty takto promarněných voucherů, jistě by to vydalo již nad hranici trestného činu. Druhá věc je ta, že jsem se s tímto obrátil na slevový portál XLslevy, kde jsem voucher koupil, ale ti nekomunikují a už ani slevy nenabízejí. Tyto malé slevomatí servery jsou vážně sázka do loterie. Už si tam nikdy nic nekoupím. Sbírá tu někdo tyto případy, klidně se přidám k nějaké hromadné stížnosti. zoidy@email.cz

Odpovědět

—————

Datum: 09.08.2011

Vložil: Franta

Titulek: Divné chování majitele

Měli jsme voucher na neomezenou konzumaci, ale zapoměli jsme si rezervovat místo (naše chyba - to uznávám). Tak jsme tam šli jen zkusit, jestli místo nebude. Restaurace byla úplně prázdná. Servírka nám řekla, že bez rezervace není možné voucher uplatnit. Tak jsme na místě zavolali majiteli a ten nám řekl, že rezervace není možná, neboť je restaurace plná :-))). Když jsme mu řekli, že právě sedíme v jeho restauraci a že je úplně prázdná, tak otočil a říkal, že má rezervaca na pozdější dobu a když jsme mu řekli, že pokud se hodpoda zaplní, tak že hned odejdeme, tak nám řekl, že není u počítače a že si tudíž nemůže ověřit platnost voucheru (proč to neřekl hned na začátku rozhovoru a tvrdil, že je hospoda plná nebo proč si do podmínek rezarvace nedal čas, ve kterém se má volat, když na E-maily neodpovídá). Podle mě prostě spoléhá na to, že prodá kupony a a pak svým přístupme znemožní jejich využití. Jinak restaurace na mě opravdu nedělá dobrý dojem. Takové hospody býval na nádraží před 20 lety. Tatarák bych si tam tedy nedal ani kdyby mi za to zaplatili.

Odpovědět

—————

Datum: 11.08.2011

Vložil: David

Titulek: Re: Divné chování majitele

tak to mě tvrdili, že na 2 měsíce dopředu nemají volno, po osobní návštěvě jsem zjistil, že volno je každý den. Udělal jsem si rezervaci. Následně jsem byl ale označen za zloděje a vyhozen, protože jsem neměl k dárkovému poukazu doklad o tom, že jsem ho zaplatil. Jakékoli reklamace byly následně odmítány, takže v současné době to řeším soudní cestou

Odpovědět

—————

Datum: 11.08.2011

Vložil: Tonda

Titulek: Re: Re: Divné chování majitele

to je fakt prase, ten Kensy. je tohle vubec mozny? v cesku je clovek na vychcavky zvyklej, ale co predvadi tenhle vychodonemec, to je teda sila. jinak pokud to máte z portalu Minasleva, tak vam prej vrati penize, teda aspon se to tu snazi lidem namluvit

Odpovědět

—————

Datum: 08.08.2011

Vložil: I

Titulek: Svět piva 8.8. v příloze Praha MfDnes

Online to bohuzel zatim nikde neni. Ale podtrzeno secteno, pan majitel problem nema a za vsechno muzou zakaznici.

Odpovědět

—————

Datum: 04.08.2011

Vložil: Jan Svoboda

Titulek: poprvý dobrý, pak průšvih

My jsme tam byli s kámošem v listopadu a všechno bylo v pohodě - rezervačka, pivo dobrý, hostinskej normální, po pivu nám bylo dobře - prostě velmi dobrá zkušenost. Pak jsme tam šli na jaře znovu a průšvih - věřím tomu, co tady lidi píšou, protože většinu toho jsme sami zažili.

Odpovědět

—————

Datum: 17.08.2011

Vložil: Petr

Titulek: Re: poprvý dobrý, pak průšvih

Ano, pravda, vloni to bylo jaksi dobré, dokonce jsem tam byl 2x za plné bez poukázek a bylo to OK. Výběr piva supr. Pak se zkazil výběr (asi po měsíci), ale i tak to šlo (mnoho druhů piv ale z cca 2 pivovarů). Následně jsme našli poukázky a tak se zaradovali (kdo by rád neušetřil), navíc v podniku s tolika pivy! A od té doby všechny hrozivé reakce jsou jak mé vlastní (vyjma myši, tu jsem neviděl :-). Nevím co se stalo, bohužel mi zbývá ještě jedna poukázka a nechat ji propadout mi připadá jako nejlepší volba (byť to je to, co majitel chce).Už se tam nikdy nevrátím a očekávám, že nikdo další. Informace o spokojených zákaznících (letos) musí být absolutní LEŽ !!!

Odpovědět

—————

Datum: 21.07.2011

Vložil: Šolich

Titulek: Helena Minaříková

aby bylo jasné, kdo tomu pajzlu dal další šanci, uvádím údaje provozovatelky serveru Minasleva. Se stížnostmi se obracejte přímo na ní:

Minaříková Helena - m-i-n-a
Chaplinovo nám. 653
Hlubočepy
Praha 5 152 00
IČ: 44350147
DIČ: CZ6058290381

Odpovědět

—————

Datum: 21.07.2011

Vložil: právník

Titulek: Re: Helena Minaříková

Šolich pokud chcete něco zveřejňovat co má váhu a ne plácat bludy, tak se představte. Tady je to samá pomluva a lež dokud se zde nepředstavíte! Tato diskuze není registrovaná, tím to může být diskuze jedné osoby, i konkurence! Tak kdepak si můžeme na vás mistr Šolich stěžovat?

Odpovědět

—————

Datum: 22.07.2011

Vložil: tereza

Titulek: Re: Re: Helena Minaříková

Kensy, nepruď....

Odpovědět

—————

Datum: 22.07.2011

Vložil: Šolich

Titulek: Re: Re: Helena Minaříková

Vy žádnou konkurenci nemáte. Na pomyslné stupnici je někde v minusových hodnotách váš pajzl a normální podniky pak začínají od nuly. Pravděpodobně se nemůžete srovnávat s žádným podnikem v okruhu 200-300 kilometrů.

Odpovědět

—————

Datum: 26.07.2011

Vložil: ondra

Titulek: Re: Re: Helena Minaříková

hele holka, jakákoliv komunikace s tímhle pajzlem je nemožná, obracím se na čoi, mě tahat někdo za fusekle nebude, kor nějaká nedomrlá právnička za stovku na hodinu

Odpovědět

—————

Datum: 03.08.2011

Vložil: Tomas

Titulek: Re: Re: Re: Helena Minaříková

Uz jsem se obratil jak na COI tak na Hygienu. Na obou institucich je velice dobre znaji...

Odpovědět

—————

Datum: 13.08.2011

Vložil: zuzana

Titulek: Re: Re: Helena Minaříková

at jedna pravnik by mluvil jinak at dva taky pekne jmeno pravnik takove adresne

Odpovědět

—————

Datum: 25.07.2011

Vložil: black

Titulek: Re: Helena Minaříková

POZOR - "hospoda" už změnila i jméno... - BEER CLUB 300

Odpovědět

—————

Datum: 08.08.2011

Vložil: Kukišák

Titulek: Re: Re: Helena Minaříková

Blbe kdyby jsi nelhal, to je starý název BEER CLUB 300!! Koukni na Google.com když pomlouvat tak pravdu!!!

Odpovědět

—————

Datum: 13.08.2011

Vložil: xXx

Titulek: Re: Re: Re: Helena Minaříková

Diky za objasneni pane Kensy.

Odpovědět

—————

Datum: 26.07.2011

Vložil: Ondřej Gahura

Titulek: Re: Helena Minaříková

Aby bylo povědomí o serioznosti slevovych serveru - Salespoint.cz absolutne nehodla tento problem resit a vse odkazuje na Kensyho... Sami zvazte, zda u nich budete jeste nekdy neco kupovat...

Odpovědět

—————

Datum: 22.08.2011

Vložil: Petr

Titulek: Re: Re: Helena Minaříková

Server Pumba taky vzkazuje, že si to máme vyřešit sami ... 14 dní je internetová možnost vrátit peníze, dále už ne.

Odpovědět

—————

Datum: 20.07.2011

Vložil: mára

Titulek: https://www.minasleva.cz/cs/jen-199-za-400g-chutneho-tataraku-20-kusu-do-zlatova-opecenych-topinek-4-kousky-piv-a-4-panaky-a-to-vse-jen-za-199-kc-v-centru-prahy-to-je-cim-dal-vice-lepsi-a-lepsi/

Tatarák je denně čerstvý a namíchaný od kuchaře z tohoto důvodu nutná rezervace!!!!!!!!! Koupeno 98x, sleva aktivní 277 hodin (277 na to zachránit další neznalce poměrů). slevydokapsy.cz, kde jsem voucher koupil já, už pro jistotu nic nenabízejí a nereagují.

Odpovědět

—————

Datum: 20.07.2011

Vložil: mára

Titulek: Re: https://www.minasleva.cz/cs/jen-199-za-400g-chutneho-tataraku-20-kusu-do-zlatova-opecenych-topinek-4-kousky-piv-a-4-panaky-a-to-vse-jen-za-199-kc-v-centru-prahy-to-je-cim-dal-vice-lepsi-a-lepsi/

Datum 21.06.2011
Vložil MInasleva
Titulek
Re: Re: hromadná žaloba nebo média
Dobrý den, bohužel nás také mrzí tato zkušenost. Již jsem uzavřeli nabídky a nové se neobjeví do doby, pokud by nebyl zajiště vinikající chod.

Odpovědět

—————

Datum: 20.07.2011

Vložil: mára

Titulek: Re: Re: https://www.minasleva.cz/cs/jen-199-za-400g-chutneho-tataraku-20-kusu-do-zlatova-opecenych-topinek-4-kousky-piv-a-4-panaky-a-to-vse-jen-za-199-kc-v-centru-prahy-to-je-cim-dal-vice-lepsi-a-lepsi/

Slova vinikající asi znamená podřadný.

Odpovědět

—————

Datum: 20.07.2011

Vložil: tereza

Titulek: Re: Re: Re: https://www.minasleva.cz/cs/jen-199-za-400g-chutneho-tataraku-20-kusu-do-zlatova-opecenych-topinek-4-kousky-piv-a-4-panaky-a-to-vse-jen-za-199-kc-v-centru-prahy-to-je-cim-dal-vice-lepsi-a-lepsi/

No to snad není pravda...už dlouho jsem na žádném slevovém portálu akci do Světa piva neviděla, tak jsem si říkala, že ten nazdárek konečně narazil...a ono ne. Jde vidět, jak jde Minaslevě o zákazníka - nabídnou službu, o které ví, že to bude totální průser. Chudáci lidi, kteří si to koupili...

Odpovědět

—————

Datum: 20.07.2011

Vložil: Pingo

Titulek: Re: Re: Re: Re: https://www.minasleva.cz/cs/jen-199-za-400g-chutneho-tataraku-20-kusu-do-zlatova-opecenych-topinek-4-kousky-piv-a-4-panaky-a-to-vse-jen-za-199-kc-v-centru-prahy-to-je-cim-dal-vice-lepsi-a-lepsi/

alespoň tady na fóru budeme mít nové kamarády:)

Odpovědět

—————

Datum: 21.07.2011

Vložil: tereza

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: https://www.minasleva.cz/cs/jen-199-za-400g-chutneho-tataraku-20-kusu-do-zlatova-opecenych-topinek-4-kousky-piv-a-4-panaky-a-to-vse-jen-za-199-kc-v-centru-prahy-to-je-cim-dal-vice-lepsi-a-lepsi/

:D

Odpovědět

—————

Datum: 20.07.2011

Vložil: právník

Titulek: Myslím, že všichni brečíte a vlastně špatně! Musíte reklamovat hned na místě!

Reklamace jídla v restauraci

Jídlo v restauraci je předmětem koupě z právního hlediska obdobné jako koupě jiného zboží v obchodě. Z toho důvodu je možné jídlo a nápoje prodávané a podávané v restauracích též reklamovat a prodávající odpovídá za vady prodaných jídel a nápojů.
Prodávající (restaurace) je povinen podle § 616 ObčZ prodávat pokrmy a nápoje v požadované jakosti a s požadovanými vlastnostmi, s vlastnostmi restaurací či obsluhou popisovanými nebo na základě jimi prováděné reklamy (např. vyobrazením v jídelním lístku) očekávanými, popřípadě v jakosti a s vlastnostmi pro věc takového druhu obvyklé (tedy jídlo by mělo být teplé, měkké, nikoli syrové atd.).

Pokrmy a nápoje musejí pochopitelně odpovídat požadavkům právních předpisů (zejména hygienických), být v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti (jak je obvykle uvedeno v jídelním lístku) a odpovídat obvyklému účelu (tedy například jídlo by mělo být servírováno na talíři k okamžité spotřebě, nikoli v obalu k odnesu domů).

Pokrmy a nápoje musejí být bez vad. Podle § 3 zákona ZOS, je prodávající (restaurace) povinen prodávat výrobky ve správné hmotnosti, míře nebo množství a umožnit spotřebiteli překontrolovat správnost těchto údajů (proto by měl mít vždy k dispozici kalibrovanou sklenku a váhu k ověření servírovaného množství nápojů a jídel; na druhou stranu to neznamená povinnost servírovat veškeré nápoje v kalibrovaných sklenkách).

Zákon přitom pro restaurační zařízení nepřipouští žádné odchylky v hmotnosti podávaných jídel a nápojů.

Ustanovení § 616 odst. 3 ObčZ stanoví, že pokud nemá prodávaný pokrm nebo nápoj při převzetí kupujícím (tedy při naservírování) vlastnosti popsané v předchozím odstavci, má zákazník právo na to, aby restaurace bezplatně a bez zbytečného odkladu uvedla pokrm nebo nápoj do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle volby kupujícího buď výměnou porce, nebo opravou (tedy například formou přihřátí, doplněním míry či hmotnosti, apod.).

Není-li ani oprava ani výměna možná (například pro potřebnou dlouhou dobu k přípravě nové porce), může zákazník požadovat (opět dle vlastní volby) buď přiměřenou slevu z ceny věci, nebo od smlouvy odstoupit - tedy jídlo bez zaplacení vrátit).

To samozřejmě neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s popsanými vlastnostmi věděl (například číšník jej na to upozornil a zákazník se změnou vyslovil souhlas), nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil (například nechal jídlo vystydnout).

Pro jídla v restauraci však neplatí záruční doba - jedná se o věci, které se rychle kazí,. Není tedy možné uplatňovat vady, které vzniknou po předání věci - nelze proto reklamovat jídlo, které bylo servírováno jako oběd, proto, že po pěti hodinách se začne kazit.

Dojde-li v restauraci k podání stáčených nápojů „pod míru", může spotřebitel nepochybně požadovat „dotočení" nápoje anebo požadovat nové natočení celého nápoje ve správné míře.

Je-li hostovi donesen jiný pokrm, než který si objednal, má host právo takovýto pokrm odmítnout a navíc může zrušit objednávku, neboť objednané zboží nebylo přineseno v přiměřené (příp. sjednané) lhůtě.

Jestliže zákazník v restauraci narazí na počínání restaurace, které považuje za protiprávní, je vhodné na ně upozornit.

Upozornit takto lze zejména místně příslušný inspektorát České obchodní inspekce, Státní zemědělské a potravinářské inspekce, hygienickou stanici a místně příslušný živnostenský úřad.

Porušování zákazů kouření v restauracích kontroluje a postihuje obecní úřad.

Odpovědět

—————

Datum: 25.07.2011

Vložil: aleš

Titulek: Re: https://www.minasleva.cz/cs/jen-199-za-400g-chutneho-tataraku-20-kusu-do-zlatova-opecenych-topinek-4-kousky-piv-a-4-panaky-a-to-vse-jen-za-199-kc-v-centru-prahy-to-je-cim-dal-vice-lepsi-a-lepsi/

Také mám kupony ze slevy do kapsy, nereagují ani tam ani ve "světě piva". Dá se s tím - budete s tím někdo něco dělat?

Odpovědět

—————

Datum: 26.07.2011

Vložil: ondra

Titulek: Re: Re: https://www.minasleva.cz/cs/jen-199-za-400g-chutneho-tataraku-20-kusu-do-zlatova-opecenych-topinek-4-kousky-piv-a-4-panaky-a-to-vse-jen-za-199-kc-v-centru-prahy-to-je-cim-dal-vice-lepsi-a-lepsi/

mám úplně stejný problém, asi to budu řešit přes čoi

Odpovědět

—————

Datum: 19.07.2011

Vložil: Tiktak

Titulek: okamžitě podat stížnost ČOI

každý, kdo s touto hospodou zaznamenal výrazně negativní zkušenost, by o ní měl zpravit Českou obchodní inspekci. je možné to učinit elektronicky na adrese https://www.coi.cz/cs/epodatelna-1/

Odpovědět

—————

Datum: 19.07.2011

Vložil: Johan Sudhoven

Titulek: podnikatel stoleti

Po srdceryvnem telefonatu, kdy majitel fnukal, jak mu opili hoste lokal nici a ze mu nejaci ulicnici skodu za ctvrt milionu nadelali (za ty prachy by mu snad museli celou tu jeho haciendu zapalit), jsem si 14 dni dopredu vymodlil rezervaci pro 6 lidi od 20 hod, jelikoz drive to pry neslo. Take mi bylo zdurazneno, ze i pres jeho dobrackou povahu a charitativni kuponovou cinnost se na nem lstivi Cesi snazi vydelat, a ponevadz to je narod untrvasrmanu a kupony falsuji nebo opakovane pouzivaji, musim donest faktury o zaplaceni (co je tedy voucher, myslel jsem, ze bez zaplaceni neni vystaven!?). Ke vsemu se musime podrobit lustraci obcanskych prukazu z duvodu predejiti vyse uvedeneho niceni majetku (clovek by mu snad i Oskara za vykon v nejtragictejsi roli dal). Vylozene jen buzerace a ztrpcovani zivota lidem, kdyz ma Kensy od vsech sleveru seznamy s platnymi kupony, coz pri kontrole, kterou by zvladla i ta tupe vyhlizejici servirka, melo k odhaleni podvodu bohate stacit. Musel jsem tedy dopredu nahlasit cisla vsech kuponu, takze telefonat byl ve finale pomalu drazsi, nez ten slavnej voucher.

Do podniku jsme se dostavili o neco drive, ponevadz jsme tusili, ze nepujde vse hladce. Vybaveni veskerymi potvrzenimi o koupi kuponu, vypisem z trestniho rejstriku, cestovnim pasem, rodnym listem babicky, aktualnim stavem bankovniho konta, uctenkou z obchodaku o koupi slipu a dokladem o odcerveni a odbleseni jsme plni vzruseni nabrali smer sklepni prostor. Tu jsme narazili na prvni problem (vlastne na dvere). Majitel vysperkoval svuj okradaci kseft dalsi finesou - Samosku proste a jednoduse zavrel, ze pry se rekonstruuje, takze elegantne snizil celkovou kapacitu a tim i moznost se do podniku dostat. Sli jsme tedy do "horni" hospody, kde se V udajne preplnenem lokale se tisnilo 5 lidi a znudena cisnice ocividne nevedela, kam driv skocit. Po sdeleni jmena a ucelu navstevy ona zamestnankyne bleskurychle nahledla do uhledne a graficky precizne vyhlizejiciho utrzene A5ky (knihu rezervaci mel pry majitel), ve ktere nejak nestimovaly udaje na papire se stavem lidi v podniku a sdelila nam prekvapivou a necekanou zpravu - rezervace neexistuje!! I pres dokazani z vypisu hovoru, ze jsem s majitelem mluvil, mi bylo sdeleno, ze jsem s nim nastoprdo nemluvil. A nebo jsem si pry spletl datum rezervace. Coz je celkem logicke.. Jsem to ale hlupak a popleta!

V nasledujicicim asi 10 minutovem telefonatu s majitelem mi sice Kensy nadale tvrdil, ze jsem nevolala, ale jakozto bodry clovek mi velice ochotne vysel vstric s velkolepou nabidkou, ze si muzu rezervaci udelat na jiny termin, nekdy za dalsich 14 dni v sobotu od 14 do 16hod. Ale pozor, ne pro 6 lidi, to je pry moc a navic mu Magistrat naridil (???), ze smi brat lidi jen po trech. Skvele! Uzasne! Naprosto vystihuje motto cele akce: Uzijte si a nijak se neomezujte...Holt sikovne nemecke rucicky! :-)

Odpovědět

—————

Datum: 19.07.2011

Vložil: Antikensy

Titulek: Re: podnikatel stoleti

Kensy evidentne svoje zlepsovaky dostal na dalsi level...peknej pribeh. Videt obcanku ale nema absolutne zadny pravo, uz to je duvod ke vraceni penez

Odpovědět

—————

Datum: 20.07.2011

Vložil: právník

Titulek: Re: podnikatel stoleti

Johan Sudhoven opravdu o pravdivosti vašeho příspěvku mě utvrzuje už váš kvalitní nick. Opravdu diskuze pod rouškou anonymity jsou úžasné, až by se dalo říct že je to skutečně SUDHOVEN!

Odpovědět

—————

Datum: 20.07.2011

Vložil: Pingo

Titulek: Re: Re: podnikatel stoleti

až na to, že příběh pana Sudhovena se shoduje s příběhy ostatními, jen je pěkně a vtipně podaný, pokud je tedy na chování toho p(h)ajzlu něco vtipného

Odpovědět

—————

Datum: 21.07.2011

Vložil: Ala

Titulek: Re: Re: podnikatel stoleti

Zato schovávat se za nickem "právník" hned přesvědčí ostatní o Vašich kvalitách a úctyhodném názoru :-D A ve Vašem případě to vlastně ani s anonymitou nemá nic společného, že....
Ve Světě piva jsem byla - bohužel, takže věřím, že "Sudhoven" píše 100% pravdu a nick si dal pravděpodobně podle navštíveného podniku.

Odpovědět

—————

Datum: 23.07.2011

Vložil: Stiznost

Titulek: Re: podnikatel stoleti

Zdravím Vás, dnes jsme zažili téměř stejnou situaci jako vy. Měli jsme zaplacené vouchery a rezervované místa v restauraci Svět piva, ale bohužel jsme se při příchodu do zařízení dozvěděli, že rezervaci na dnes nemáme a že jsme ani nevolali. Obsluha se už od prvního okamžiku tvářila, jako že k nám má odpor (bylo nás šest a lidé co přicházeli po dvojicíh vítala s úsměvem) Velice rozhořčeni jsme okamžitě volali majiteli restaurace a informovali ho o problému s rezervací, ovšem ihned nás ,,informoval,, že jsme s ním určitě rezervaci neprováděli. Majitel byl na nás velice hrubý a urážel nás, že jsme komedianti. V jeho neprospěch jsme volali z nahrávaného telefonu a tudíž, po této informaci od nás, byl velice zaskočen a volal zpět z jiného telefonního čísla s tím, že jsme si rezervaci spletli a máme přijít až za týden. Určitě jsme svolali čtveřici kamarádů s tím, že jdeme popít ve špatný den... :(
Tímto prosím všechny, co mají podobnou či stejnou zkušenost s touto restaurací, aby se ozvali na e-mail: stiznostvoucher@seznam.cz
Nejde zas tak o peníze, ale o princip slušného chování a pokud to udělá s každým druhým zákazníkem, tak si vydělá dost peněz bez žádných výčitků vůči zákazníkovi - ,,Náš zákazník, náš pán.,,

Odpovědět

—————

Datum: 16.07.2011

Vložil: Pingo

Titulek: humus

adept na nejhorší podnik v České republice. majitele by měli zavřít!!!

Odpovědět

—————

Datum: 16.07.2011

Vložil: Guardian

Titulek: Varování před restaurací Svět piva!

Pozor!!! Pivo zkyslé, obsluha hrubá, voucher neuplatnitelný!

Více recenzí zdrcených uživatelů najdete na: https://www.ceske-hospudky.cz/restaurace/praha-3/svet-piva-18305/hodnoceni-restaurace

Odpovědět

—————

Datum: 01.07.2011

Vložil: Alena

Titulek: Děkuji všem za info

Vážení diskutující, velice vám všem děkuji za to, že jste věnovali čas napsání svých příspěvků, zachránili jste mi rodinnou oslavu po promoci. Při hledání místa, kde oslavu uspořádat, jsem totiž také narazila na úžasné slevové kupóny do Světa piva. Říkala jsem si, jak je to super nabídka, jak se to hodí a ke všemu tolik piv na výběr, to se pánům bude líbit...Naštěstí jsem si kliknutí na "koupit" na poslední chvíli rozmyslela a řekla si, že se na podnik ještě juknu přes internet. Jaké štěstí, že jsem narazila na tuto diskuzi! Takže ještě jednou, všem velký dík!!!

Odpovědět

—————

Datum: 02.07.2011

Vložil: tereza

Titulek: Re: Děkuji všem za info

Jsem ráda, že jste se vyhnula nepříjemnostem. Šiřte dále osvětu, aby pan majitel nevypekl další nebožáky. Já jen doufám, že boží mlýny opravdu melou pomalu, ale jistě...:))

Odpovědět

—————

Datum: 07.07.2011

Vložil: Romana

Titulek: Re: Re: Děkuji všem za info

Jak tu můžete pomlouvat něco kde jste nebyli? Já jen doufám, že boží mlýny opravdu melou pomalu, ale jistě...:)) Se zamyslete, jediné zlo děláte vy! Ta povaha česká, nebo závist?

Odpovědět

—————

Datum: 07.07.2011

Vložil: tereza

Titulek: Re: Re: Re: Děkuji všem za info

Jediné zlo dělá majitel této hospody, který se snaží podvést zákazníky. Opravdu mu závidím, jak v tom umí chodit...:D. A ty jsi tam byla, Romano? Určitě ano a vše bylo v nejlepším pořádku, že?

Odpovědět

—————

Datum: 07.07.2011

Vložil: Romana

Titulek: Re: Re: Re: Re: Děkuji všem za info

Měla by jsi se krotit, obviňování je trestné! Nenyla ale je ubohé soudit a nebýt tam! Já tvrdím že jsi lhářka a že se ti to vrátí!

Odpovědět

—————

Datum: 15.07.2011

Vložil: Dana

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Děkuji všem za info

Romano, mám voucher, půjdeš tam se mnou?? Chci vidět, kdo tady je lhář...

Odpovědět

—————

Datum: 16.07.2011

Vložil: xXx

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Děkuji všem za info

Ona Romana = totiž sám pan majitel.

Odpovědět

—————

Datum: 01.07.2011

Vložil: Honzík

Titulek: nechci tu slevu zadarmo

Přátelé, nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci. Ruku na srdce, co byste za ty peníze čekali ? Asi jsem jeden z mála, který doposud nevyužil žádný "kouzelný voucher" protože vím, že přístup je odlišný. Když někde jdu, chci se citíti jako host se vším všudy včetně komfortu. Určitě bych nepozval svou přítelkyni na večeři a pak platil jako socka nějakým kuponem. Nicméně majitel a provozovatel této "restaurace" využil příležitosti, jak vydělat peníze na důvěřivých lidech. Je to každopádně zmrd, který by zasloužil párkrát dostat pořádně do obličeje, to by jej zřejmě vyléčilo.

Odpovědět

—————

Datum: 01.07.2011

Vložil: Alena

Titulek: Re: nechci tu slevu zadarmo

Honzíku, jenže je třeba přemýšlet nad důvody, proč je něco levné. Věci mohou být levné z několika důvodů. Většinou jsou levné proto, že obsahují různé náhražky, ať už se jedná o jídlo nebo různé méně kvalitní materiály na výrobu čehokoli. Na druhou stranu - máte-li na nějaký výrobek nebo službu větší odbyt, můžete ho nabídnout levněji. A takto fungují právě slevové portály. Od určitého počtu kupujících už se prostě vyplatí nabídnout věc/službu levněji, aniž by to znamenalo, že kvalita jde dolu.

A je samozřejmě věcí každého, pro koho nebo pro jakou příležitost (oslava, obyč. sraz s kamarády) následně voucher využije. Pokud je pro Vás důležitější to, čím budete platit, než jaký zážitek v jaké atmosféře atd. své přítelkyni dopřejete, je to jistě Vaše věc, ale nepovažujte, prosím, ty, kteří to mají jinak, za socky. Někdo třeba platí jen penězi, ale finanční situace mu pak dovolí vzít přítelkyni na galavečeři jednou týdně...ta podle Vás socka platí sice vouchery, ale může díky tomu své přítelkyni takovou galavečeři dopřát každý den...Takže kdo je pak větší socka? Pro mě je zase holka, která řeší jakým způsobem za ni někdo platí, místo toho, co pro ni udělal, prostě husa.

Odpovědět

—————

Datum: 07.07.2011

Vložil: Romana

Titulek: Re: Re: nechci tu slevu zadarmo

Aleno je hezké jak vše víš! Hlavně že sama hledáš na slevomatech a tady haníš jejich produkty. Trochu si odporuješ ne?

Odpovědět

—————

Datum: 24.06.2011

Vložil: Eva

Titulek: NEJHORŠÍ

Zažila jsem již hodně, v tomto oboru pracuji několik let, ale tohle bylo moc. Absolutně nejhorší obsluha, zkažený hermelín. Z nápojového lístku neměli 90 %! Základní druhy nealka, vína a dokonce ani pivní speciály ne. Nejhorší zkušenost, zavřít!!!!

Odpovědět

—————

Datum: 14.06.2011

Vložil: Martin Zelený

Titulek: NAVSTEVA RESTAURACE 13.6.2011 - katastrofa

KYSELE PIVO, SKVASENY HERMELIN, TATARAK CO JSEM VIDEL BY NESEZRAL MUJ PES. UKRAJINKY NEVEDELI ANI JAKE MAJI PIVA. PRESTO, ZE MELI PRAZDNOU HOSPODU, VYHODILI 8 LIDI BEHEM NASI KRATNE NAVSTEVY. POKUD NEKDO BUDETE CHTIT PODNIKNOUT JAKEKOLIV KROKY PROTI TOMUTO NEUVERITELNEMU PODVODU, ( OSOBNE BYCH TO TAM SEL VYPALIT : - ) RAD SE PRIPOJIM.
NEUVERITELNY...

Odpovědět

—————

Datum: 09.06.2011

Vložil: Martin

Titulek: Slevová prasárna

Dne 27.5. jsem bohužel navštívil s voucherem (neomezená konzumace z 23druhů piv,500g tatarák, jedno silné lahvové pivo-cena 499kč) restauraci Svět piva.
Po nahlášení čerpání voucheru jsme byli vykázáni z restaurace,která bývá prezentovaná na fotkách a byli jsme přesunuti do vedlejšího vchodu,který vede přes dvoje umakartové dveře s posprejovanou červenou šipkou do malé 5/4m i s barem,tmavé a zatuchlé místnosti.Ta je vybavena asi pěti stoly a lavicemi,kde se pak zády opíráte o lidi, kteří sedí za vámi.Jak jsem byl po telefonátu majitelem upozorněn ta je pro vouchaře.
Při požádání o pivní lístek jsem byl obsluhou odkázán na tabuli,kde bylo na výběr pět druhů piva značky Konrád. Vybrali jsme si dvě piva.To co nám obsluha donesla to jsem ještě neviděl a že jsem těch hospod prolezl. Naplněná 0,5l sklenice až po okraj s milimetrovou pěnou.Následně jsem se napil a zjistil jsem že pivo je totálně nepitelné z důvodu zkaženosti.Paní co obsluhovala nám pak tvrdila,že to točit musí a jiné nemá. Chtěl jsem si objednat jiné pivo ze slibované 23druhové nabídky,ale dle obsluhy si musím dojít nahoru a ať počítám s tím,že na jedno pivo budu čekat tak půl hodiny.
Následně nesli vedle ke stolu nějakou tmavou kejdu, asi tatarák.To už jsem nevydržel a požádal o vrácení voucheru,ten mi byl vrácen.
V pondělí jsem volal na telefoní číslo,které je na voucheru,kde jsem se chtěl dozvědět,kde se stala chyba. Zvedl to majitel.Nedalo se s ním vůbes mluvit,stále vyhrožoval advokátem a pokutou pro pomluvu a že jeho dopis stojí 10000kč atd. Že prý je všechno v pořádku,že vše kontroluje a že to jsou lži.
Tímto chováním mě donutil přistoupit k jiným krokům. Obrátil jsem se na ČOI ČR.
Všem kdo měl podobnou zkušenost je možné vše nahlásit na tel.čísle 296 366 219.
To není možné,aby někdo dělal takovou prasárnu a z lidí ždímal takto peníze.Ve vyhledavači Googel si zadajte diskuze Svět piva a zjistíte,že těch napálených lidí je hodně.
Nemám důvod si nějak vymýšlet,chtěl jsem se s ostatními podělit o špatnou zkušenost a ostatní potencionální zájemce důrazně varovat.




Odpovědět

—————

Datum: 15.06.2011

Vložil: Práskač

Titulek: Re: Slevová prasárna

Technická poznámka, a proč ty diskuze jsou všechny anonymní? Proč jsou stejné jak přes kopírák? Jsou sejvnuté co? Jak to ubohý český človíček, malý práskač za nickem a myslí jak je velký. Zažalovat tento portál za lži a pomluvy! A po všech anonymech chtít finanční odškodnění! Je vidět jak pracujete vy když v pracovní době máte čas být na netu. Podle IP adresy se dá zjistit kdo kde dělá. Vyzývám admina ať zveřejní IP nebo požádáme PČR a ať zaměstnavatelé vidí jak národ pracuje!

Odpovědět

—————

Datum: 15.06.2011

Vložil: Tony

Titulek: Re: Re: Slevová prasárna

jak přes kopírák jsou proto, že jsou všechny o vaší příšerné hospodě

Odpovědět

—————

Datum: 23.06.2011

Vložil: svět bliva

Titulek: Re: Re: Re: Slevová prasárna

To je vůl :D

Odpovědět

—————

Datum: 25.06.2011

Vložil: xxl

Titulek: Re: Re: Slevová prasárna

ale pane Kensy, tak se představte první...

Odpovědět

—————

Datum: 08.06.2011

Vložil: Bohdal

Titulek: Tatarak + pivka

Tak jsem byli s pritelkyni vcera na tataraku a nejaky ty pivka k tomu.A musim uznat, ze to tam nebylo ani z poloviny, tak hrozne, jak se vsude mozne na netu pise v diskuzich, ktere jsem si pred navstevou sveta piva peclive precetl.A to jsem tam sel obrnen a pripraven na cokoliv!Rezervaci jsem si dohodl s panem po telefonu i po vyprseni voucheru, jen s tim, ze uz nebudeme mit na ochutnavku pivo ktere bylo v nabidce.
Uz pri prichodu me prekvapilo to, ze nase rezervace byla v poradku a tudiz jsem si mohli sednout ,.-) Slecna za barem byla prijemna a prvni dve pivka nam prinesla po par minutach takze jsem na suchu nebyli a mohli jsem si docist tu nabidku z asi 23 piv, co jsme si mohli za ten voucher dale objednat.Tatarak nam prinesli k druhemu pivku a musim uznat ze byl dobry sice byl uz predem umychan, ale chutove byl v poradku, snedli ho cely, az na par gramu a topinek, jelikoz ve dvou lidech je toho az az ,.-) Kdyz to schrnu navsteva byla prekvapujici, jelikoz jsme tam sli s tim nejhorsim moznym scenarem (nebudeme mit rezervaci, obsluha bude neprijemna, jidlo a pivo hnusne a ze nas nakonec pan majitel posle ´domu´,.-) Jeste musim dodat, ze jsem tam byli s nasi 2 letou dcerou (nemeli jsem na ten den zrovna hlidani), ktera tam obcas i zacala vyvadet a kricet, ale nikdo nas nenapomenul ,.-) Takze se proste tam nebojte jit pokud mate voucher.

Odpovědět

—————

Datum: 14.06.2011

Vložil: Martin

Titulek: Re: Tatarak + pivka

HE HE HE , pan Majitel je PEKNEJ *****. NEMAM JINYCH SLOV.
TA HOSPODA JE TOTALNI KATASTROFA. VCERA JSME TAM BYLY A VETSI SRACKU JSEM V ZIVOTE NEZAZIL. OBSLUHA NEJAKY UKRAJINY KTERY ANI NEVEDI CO MAJ ZA NABIDKU, JIDLO POUZE FRITAK, TATARAK JSME NASTESTI NEMELI, VYPADAL DOST DIVNE. 1/2 PIV KYSELA.
CIM JAKO MOHL KDO HROZIT? MILI PANE BOHDAL: BUDTO JSTE JEDEN Z 100 SPOKOJENYCH ZAKAZNIKU, NEBO KACÁTE AZ SE VAM OD UST KOURI... : - ))

Odpovědět

—————

Datum: 03.06.2011

Vložil: terez

Titulek: proč jste smazal články?

Pane provozovateli, proč byl odstraněn článek : Hyperslevy opět riskují pověst se Světem piva (nebo tak nějak) a také článek, který byl původně nad touto diskuzí? Já jen doufám, že Vás pan majitel neuplatil :D.

Odpovědět

—————

Datum: 04.06.2011

Vložil: Provozovatel

Titulek: Re: proč jste smazal články?

nikoliv, pan majitel hrozil žalobou, a přestože jsem přesvědčen, že články žádná jeho práva neporušovaly, nemíním ztrácet čas někde po soudech

Odpovědět

—————

Datum: 05.06.2011

Vložil: tereza

Titulek: Re: Re: proč jste smazal články?

Chápu, nestojí to za to. Na každou svini se vaří voda a na majitele Světa piva taky jednou dojde.:D

Odpovědět

—————

Datum: 05.06.2011

Vložil: Dušan

Titulek: Re: Re: Re: proč jste smazal články?

Hele Terezo ty jsi svině? Konečně to víme tady

Odpovědět

—————

Datum: 05.06.2011

Vložil: Josef Komárek

Titulek: Re: Re: proč jste smazal články?

tak to je skutečně nehorázné, pokud takový člověk ještě hrozí žalobou jiným. sám by se měl u soudu zpovídat. pokud by na Vás skutečně podal žalobu, obraťte se prosím na mne - rád vám poskytnu natočený materiál (na mobil) majitelova jednání a podávaného jídla. josefkomarek50@seznam.cz

jinak by nebylo od věci zorganizovat hromadnou žalobu. kdyby se našlo takových 100 poškozených, už by to za něco stálo.

Odpovědět

—————

Datum: 05.06.2011

Vložil: Radka

Titulek: Re: Re: Re: proč jste smazal články?

Já tam poslala kontrolu a měli vše v pořádku, tak co s tím?

Odpovědět

—————

Datum: 30.06.2011

Vložil: Tomáš

Titulek: Re: Re: Re: Re: proč jste smazal články?

V pořádku? No jo, jak udělat, aby pracovníky ČOI nepodplácel...

Odpovědět

—————

Datum: 02.06.2011

Vložil: Ala

Titulek: Že by změnili název restauraca?

https://www.minasleva.cz/cs/hermelin-6x-pivo-panak/

a původní www stránky taky nefungujou

Odpovědět

—————

Datum: 02.06.2011

Vložil: Iva

Titulek: Re: Že by změnili název restauraca?

Jestli je to tentyz hermelin, co jsem mela ve Svete piva ja, tak potespambu! Byl nalozeny tak max. 2 minuty, takze uplne tvrdy, jen polity olejem a u nej asi 4 kolecka cibule. Tot vse.

Odpovědět

—————

Datum: 21.06.2011

Vložil: Minasleva

Titulek: Re: Že by změnili název restauraca?

Na základě stížností Minasleva ukončila spolupráci se světem piva...omlouváme se zákazníkům

Odpovědět

—————

Datum: 25.06.2011

Vložil: tereza

Titulek: Re: Re: Že by změnili název restauraca?

Škoda, že až teď. Když jsem vám do jedné diskuze (když ještě diskuze byly možné) pod nabídkou do Světa piva poslala odkaz na tyto stránky, můj příspěvek jste smazali. Mohli jste si ušetřit problémy.

Odpovědět

—————

Datum: 01.06.2011

Vložil: Bohuš

Titulek: babanek@seznam.cz

Diskuse. V ní se obvykle najde někdo, kdo na faktickou chybu poukáže a uvede ji na pravou míru. Marná sláva, většina čtenářů diskuzí serverů nejsou odborníci, jejich odbornost je většinou úplně jinde. Najde se většinou někdo, kdo ho opraví. Pokud to udělá slušnou formou a autor není chronický ješita, je za takové upřesnění jenom rád.

Ošidnější je ovšem sféra osobních názorů, zvlášť když jsou tyto názory prezentovány jako objektivní skutečnosti ve stylu míchání pojmů a dojmů. Pokud někdo označí podnik za „zvráceně katastrofální“ či nově zavedenou akci na jiném serveru za „sračkovou“, těžko je to názor, který debatu obohatí a který lze brát vážně. Když se navíc tentýž diskutující předtím svým všeználkovstvím opakovaně zesměšnil do té míry, že jeden ze čtenářů neváhal sestavit z jeho šplechtů celý článek, vkrádá se pocit trapnosti, dobrá předsevzetí jdou stranou a o nějaké to silnější slůvko není nouze.

Podobným výstřelkům lze do určité míry předejít kvalitním moderováním diskuse. Moderátorská role je velmi ošemetná a k nařčení z ovlivňování diskuse nebo dokonce cenzury není nikdy daleko. Jenže co dělat, když si webmaster podobného exota na svých stránkách hýčká, ať už kvůli zvyšování čtenosti nebo proto, že s jeho názory ve skutečnosti souhlasí, jen to nechce otevřeně přiznat? A z pohodlnosti se jakéhokoliv moderování dopředu vzdá? Výsledkem jsou jak dlouhodobě otravné spamy, tak některé zcela neuvěřitelné mimopivní projevy ze řetězu utržených diskutujících.

Pro sebe jsem z té poměrně ostré názorové přestřelky, kterou rozpoutal sám autor článku dvěma odstavci zcela neobjektivními, ale zato velmi osobními a u něj neobvykle otevřenými, získal několik poznatků:

- Určité názory nelze držet pod pokličkou donekonečna, dřív nebo později je jejich nositel projeví.

- Znepokojivě vysoké procento lidí z textu čte to, co číst chce, nikoliv nutně to, co je tam skutečně napsáno.

- Vždycky se najde dost těch, kteří budou důsledně volat po tom, aby se debatovalo jen a jen o tom co oni chtějí, navzdory tomu, že původní článek často zdaleka jen o problému nebyl.

- V rámci komunity mnozí podporují bezmyšlenkovitě naprosto cokoliv, co napíše jejich virtuální kamarád.

- Tak jako si lidé hýčkají své virtuální kamarády, jsou schopni stejně neobjektivně kritizovat diskutující, kteří jim v jiném kontextu nepadli do oka, bez ohledu na kontext aktuální.

- Tak jako existuje v každé době hlavní názorový proud, u některých lidí existuje zároveň neodolatelná touha být mu za každou cenu v opozici a spiklenecky dávat najevo, že oni vědí své a kdo to nevidí stejně, je idiot.

- Člověk, který není za svoje extrémní a za hranice dobrého vkusu jdoucí šplechty soustavně kritizován, je schopen po čase veřejně prezentovat až neuvěřitelné hovadiny. Ani za ty největší nesmysly ho ovšem jeho názorový souputník většinou nezkritizuje.

- Oblíbenou formulací, uvozující nějakou osobní invektivu, je „Nehodlám s Tebou nijak diskutovat, ale ...“. Z nějakého důvodu má tato formulace na jedné straně umožnit autorovi napsat svoje, na druhé straně zabránit osočenému jakkoliv na to reagovat.

Co s tím? Babo, raď.

Odpovědět

—————

Datum: 31.05.2011

Vložil: Iva

Titulek: Svet piva v Lidovkach - pry se mu nevraceji hoste :-D

Pan majitel breci v Lidovkach, ze se mu nevraceji hoste, a objasnuje, proc inzeruje na desitkach serverech najednou :-D Zabavne cteni: https://byznys.lidovky.cz/spermiogram-verejny-dum-bizarni-slevy-utoci-f37-/moje-penize.asp?c=A110401_164402_moje-penize_ana

Odpovědět

—————

Datum: 01.06.2011

Vložil: Karel

Titulek: Re: Svet piva v Lidovkach - pry se mu nevraceji hoste :-D

Ale Ivo jsi neobjektivní, proč nenapíšeš že to říkají všechny podniky? A v Lidovkách ten podnik byl dvakrát i v sedmičce, jsi sto let za opicemi !!

Odpovědět

—————

Datum: 29.05.2011

Vložil: Rosislav

Titulek: Negace

Negace beru jako spiše konkurenční ohlasy několika serverů a závistivců!

Odpovědět

—————

Datum: 01.06.2011

Vložil: Ondřej Chlumský

Titulek: Re: Negace

Pan Kensy je hulvát a arogantní člověk, se kterým není možná rozumná domluva.

Při pokusu o rezervaci objednaných a zaplacených voucherů mi hned začal vyhrožovat policií za rohem a záchytkou...to ještě dřív, než jsem se vůbec pokusil řešit možnosti na kdy se rezervovat.

Odpovědět

—————

Datum: 13.08.2011

Vložil: zuzana

Titulek: Re: Negace

prokrista, proč by si někdo daval tu praci s tim takhle drbat konkurenci, mam s nimi taky sve zkusenosti a je to sila

Odpovědět

—————

Datum: 28.05.2011

Vložil: Lenka

Titulek: Nestačím se divit!!!

Náhodou jsem si do Googlu zadala jmenovaný podnik, abych se dozvěděla něco více o místě, kam jsem si koupila 2 vouchery (zaplaťbůh, že ne víc!) na "úžasný 400g tatarák s topinkami a pivem!". Mimo jiné na mě vyskočila i tato diskuse a musím přiznat, že jsem ji četla s otevřenou pusou! Je v dnešní době něco takového možné? V době, kdy se všechny restaurace i hospody snaží o maximální spokojenost zákazníka, chovají se převelice slušně a váží si každého, kdo si vybere právě jejich podnik?!?! Po přečtení mnoha důvěryhodných vzkazů se mi dělá zle při pomyšlení na to, že bych si snad měla jít do takové "putiky" sednout a dostat "šlichtu z masa a kečupu" místo tataráku - pokud tedy po dvou měsících vybojuji rezervaci?!?!?!?!?! Kde to jsme, proboha?!
Mohl by mi někdo, prosím, poradit jak nejlépe vyřešit mou situaci?! Žádat vrácení peněz od majitele, nebo zkusit jít na ten tatarák? Nebo raději obětovat ty peníze a nepokoušet se o nic? Upozorňuji, že jsem studentka (21) a jednání s konfliktními lidmi, kteří vyhrožují, jsou arogantní a urážejí své zákazníky, je mi vskutku cizí..... děkuji za odpověď.
Ocením jakoukoli vlastní zkušenost, která vedla k vyřešení situace...... PS - zkoušel si někdo (kdo si zakoupil voucher na tatarák) navrhnout, že si ho odnese s sebou???? Děkuji

Odpovědět

—————

Datum: 28.05.2011

Vložil: Katka

Titulek: Re: Nestačím se divit!!!

Já tam byla a rezervaci jsme s přítelem udělali rezervaci do druhého dne. Tatarák byl super a obsluha také. Ale lidi jsou nespokojeni se vším čím dál víc. Co je pro tebe důvěryhodný vzkaz? Tady????

Odpovědět

—————

Datum: 29.05.2011

Vložil: mára

Titulek: Re: Re: Nestačím se divit!!!

Do druhého dne :D, lež jak věž. Mám takový pocit, že všechny pozitivní komentáře píše jedna osoba.

Odpovědět

—————

Datum: 30.05.2011

Vložil: tereza

Titulek: Re: Re: Re: Nestačím se divit!!!

Jasně, že všechny pozitivní komentáře píše jedna osoba-viz příspěvek níže ohledně mazání komentářů-vše ze stejné adresy. On si pan majitel píše pochvalné komentáře sám, stejně jako tomu bylo na diskuzích různých slevových serverů...tedy aspoň do té doby, než začal inzerovat na slevových serverech, kde není možnost diskuze.

Odpovědět

—————

Datum: 01.06.2011

Vložil: Ondřej Chlumský

Titulek: Re: Re: Re: Re: Nestačím se divit!!!

Mí známí, vybojovali na poslední chvíli rezervaci a ještě téhož dne byli všichni zralí na hospitalizaci. Podotýkám, že ne z důvodu nadměrné konzumace alkoholu, ale z požití zdejšího tataráku...dá-li se tomu tak říkat.

Odpovědět

—————

Datum: 03.06.2011

Vložil: Helena

Titulek: Re: Re: Nestačím se divit!!!

Katko, tatarák byl super? Tak to se musim smát :o)))

Odpovědět

—————

Datum: 13.08.2011

Vložil: zuzana

Titulek: Re: Re: Nestačím se divit!!!

tatarak ma byt z hovězi svičkové, na nekolika pres slevomat jsem jiz byla a super, NE vsak na tom od sveta piva, ten je z mix mletyho masa, zlý sen, to snad je nezakoný a nepochopim, jak je možne, že tohle nevadi ani hygiene ani čoice

Odpovědět

—————

Datum: 02.06.2011

Vložil: Ala

Titulek: Re: Nestačím se divit!!!

Pokud od zakoupení voucherů neuběhlo 14 dní máte ze zákona nárok na a vrácení zboží bez udání důvodu(nebo tak nějak to tam je :-)) Většina serverů má záložku"obchodní podmínky", tak na to mrkněte :-)

Odpovědět

—————

Datum: 04.06.2011

Vložil: Maria

Titulek: Re: Nestačím se divit!!!

No mam jeste horsi zkusenost, s kamaradkou jsme koupili vouchery rezervovali stul - za 14 dnu!!! hodne sme se tesili a dorazili. Nejaka ukrajiska cisnice ktera mluvila spatne cesky nas usadila skontrolovala vouchery a vybalila ze chce fakturu, nebo doklad o zaplaceni. Ten jsme samozrejme nemeli, tak sme se ji snazili vysvetlit ze nam teda meli zavolat a dat nam vedet ze jeste neco k tomu potrebujeme rozhodne predem. "mila" cisnice po nas hodila telefonni cislo ze si mame zavolat majiteli, protoze ona nema kredit a vubec ji to nezajima ze fakturu nemame. Jaksi se nam nepovedlo slecne vysvetlit ze potvrzeni o zaplaceni je samotny voucher - jak rikam nerozumela nam... Takze sme odesli bez jidla nastvani... doufam ze penize se nam vrati... SVET PIVA - NEBRAT!!!

Odpovědět

—————

Datum: 13.08.2011

Vložil: zuzana

Titulek: Re: Nestačím se divit!!!

tatarák je tam dobrý leda jako základ na karbanátky

Odpovědět

—————

Datum: 29.12.2011

Vložil: PetraV

Titulek: Re: Re: Nestačím se divit!!!

ne, tatarák je tam akorát tak dobrý na ucpání záchodové mísy :))

Odpovědět

—————

Datum: 28.05.2011

Vložil: Jonáš

Titulek: Cenzura

Koukám že tento server je zcela pod cenzurou, psal jsem zde hodnocení a bylo smazáno?? Teď věřím že restaurace je čistá a ne jak tu lžete!!

Odpovědět

—————

Datum: 29.05.2011

Vložil: Provozovatel

Titulek: Re: Cenzura

prakticky v jeden čas se zde objevilo více jak deset nápadně podobných pochvalných komentářů z jedné IP adresy - proto byly smazány

Odpovědět

—————

Datum: 16.07.2011

Vložil: xXx

Titulek: Re: Re: Cenzura

Ze by zase nejaka selfpromo pana majitele??

Odpovědět

—————

Datum: 13.08.2011

Vložil: zuzana

Titulek: Re: Re: Cenzura

tak to je vesele :) ten pán je vážně zraly na kurz managementu, misto aby vylepsoval restauraci, vylepsuje recenze, ale nedochazi mu jak kratkozrake je tohle jednani, lidi si to reknou, nikdo kdo tam byl se tam nevrati, zadny server co uz s nim ma zkusenodt s nim znovu smlouvu neuzavre, no uz aby nastal den kdy nam da pokoj a pojede domu, kdyz tolik nesnasi tu nasi ceskou povahu

Odpovědět

—————

Datum: 27.05.2011

Vložil: mesány

Titulek: světe div se :-D

Tak to tam raději ani chodit nebudu. Kvuli čtyřem stovkám mi to za to nestojí. Raději si koupím voucher do již prověřených restaurací a dobře a kvalitně se tam najím.

Odpovědět

—————

Datum: 24.05.2011

Vložil: mára

Titulek: hromadná žaloba nebo média

Drzost majitele nezná mezí a evidentně bude ve svém systému podvodu, založeném na nesplnitelnosti využití všech voucherů a také na odrazování zákazníku s více kupony nekvalitními službami a neochotným personálem, pokračovat. Tohle musí někdo zastavit! Myslím, že to bude nádherné téma pro média v době boomu slevových portálů.

Odpovědět

—————

Datum: 25.05.2011

Vložil: .cz

Titulek: Re: hromadná žaloba nebo média

Opět nová nabídka Světu Piva nawww.minasleva.cz, tentokrát konzumace v hodnotě 1500 za 300. Když se nebudu opakovat, tak jen taková výše slevy je dost podezřelá. Skoro to vypadá, jako kdyby v tom dotyčný server jel společně s majitelem.

Odpovědět

—————

Datum: 21.06.2011

Vložil: MInasleva

Titulek: Re: Re: hromadná žaloba nebo média

Dobrý den, bohužel nás také mrzí tato zkušenost. Již jsem uzavřeli nabídky a nové se neobjeví do doby, pokud by nebyl zajiště vinikající chod.

Odpovědět

—————

Datum: 01.06.2011

Vložil: Ondřej Chlumský

Titulek: Re: hromadná žaloba nebo média

Přesně tak. Měl jsem pět Voucherů a rezrvace měsíc dopředu je údajně nemožná, kvůli obsazenosti.

Odpovědět

—————

Datum: 20.05.2011

Vložil: Mirek

Titulek: Už zase možné zakoupit voucher

A opět na dalším slevovém portálu možno zakoupit tento "nevšední" zážitek :D
Nechápu jak s tím to člověkem může ještě někdo spolupracovat

Odpovědět

—————

Datum: 21.05.2011

Vložil: KK

Titulek: Re: Už zase možné zakoupit voucher

Napočítala jsem tři - slevakov.cz, slevmeto.cz a berslevu.cz Donedávna se to nabízelo i na minasleva.cz, tam pro jistotu zrušili diskuse úplně, ačkoliv tam předtím byly. A vouchery si koupilo přes 350 chudáků, ačkoliv to nemusí být pravdivý údaj.
Každopádně takové nabídky svědčí o serióznosti daného serveru.

Odpovědět

—————

Datum: 21.05.2011

Vložil: KK

Titulek: Re: Re: Už zase možné zakoupit voucher

Omlouvám se portálu berslevu.cz, nabídka je do jiné restaurace.

Odpovědět

—————

Datum: 23.05.2011

Vložil: Janeček - Slevakov.cz

Titulek: Re: Re: Už zase možné zakoupit voucher

Dobrý den,

restauraci navštívil osobně náš obchodní zástupce a žádné nedostatky neshledal. Já osobně jsem mluvil s majitelem, který tvrdil, že se jedná o pomluvy, s ostatními slevovými portály se prý soudí a z toho důvodu nechtěl ani diskuzi pod akcí. Dále přiznal, že problémy v minulosti byly, ale nyní už má vše vyřešené a v pořádku.
Spokojenost našich zákazníků je naší hlavní prioritou, proto dnes nebo zítra osobně restaurační zařízení s voucherem navštívím a ujistím se o kvalitě nabízených služeb.

S pozdravem,
J. Janeček - slevakov.cz

Odpovědět

—————