Diskuze - Svět piva

01.04.2011 20:29

Jak přibývá slevových serverů, přibývá také stížností Hororovou zkušenost mají zákazníci, kteří chtěli ušetřit v jedné pražské hospodě. Za pár stovek můžete sníst jídla za tisíce? Zní to lákavě, jenže desítky zákazníků pražské hospody Svět piva, kteří si kupon zakoupili na některém ze slevových serverů, si o tom mohly nechat jen zdát. 

Mnohým kupon propadl, protože zarezervovat si místo prostě nešlo. A když už se do hospody přece jen dostali, bylo s nimi jednáno jako s hosty druhé kategorie.

Špatnou zkušenost se Světem piva mají ale i prodejci slev.

„Spolupráci jsme ukončili prakticky hned, co přestali brát klienty. Vyřídili jsme 500 reklamací a vzniklá škoda je 120 tisíc,“ řekl Radovan Kunst z Nebeslev.cz.

Majitel hospody, která se nyní údajně rekonstruuje, ale všechny stížnosti odmítá. Do slev se už ale pouštět nechce. „To se vždy obrátí proti podnikateli,“ stěžuje si Günter Kensy.
Česká obchodní inspekce obdržela na Svět piva 37 stížností. „Byli jsme tam pětkrát, provozovatel dostal pokutu za to, že pivo bylo pod míru, a dostane zřejmě pokutu i za maření kontroly,“ řekla Šárka Bálková z pražského inspektorátu.

Může být chyba i na straně prodejců? „Server funguje jako zprostředkovatel a měl by mít takové smlouvy, aby zákazníci nebyli poškozováni,“ říká Jan Votočka ze sdružení dTest.

Zdroj: deník Metro https://www.metro.cz/domov/5427-sleva-muze-se-prodrazit

 

—————

Zpět


Diskusní téma: Tragické zážitky ze Světa piva. Můžete konzumovat neomezeně, ale nesmíte se opít!

Datum: 06.09.2011

Vložil: Forleni

Titulek: ?

Opravdu se tady ukazuje česká povaha, umíte jenom kritizovat a urážet. Ale když se prostě někomu jako mě stane že je celkem spokojený - a jak říkám nevím jestli to byla jen náhoda a nebo tady všichni hodně přeháníte, tak hned začnete urážet a navážet se. Napsala jsem všechno přesně tak jak jsme to zažili a to právě proto abyste si udělali obrázek jak to v restauraci probíhalo. A bylo tam i dost dalších lidí, kteří si dali jídlo - vesměs tatarák a nijak si nestěžovali. Takže jsem ten elaborát nenapsala abych udělala dobrou reklamu podniku, ale prostě jsem jen popsala naše osobní zkušenoti. TAké jsem nepopřela problémy s rezervací a dokonce jsem napsala že tatarák bych si už příště zrovna nedala. Což mi jako vychvalování nepřijde. Každý má právo říci svůj názor.
A ještě něco - dejte si pozor vy všichni, kteří tady slovně napadáte majitele, máte jediné štěstí že jste de facto nedohledatelní, jinak by mohl majitel zažalovat Vás všechny, kteří ho zde urážíte a pomlouváte a možná mnohdy i neprávem. Sáhněte si do svědomí, jestli si za spoustu problémů nemůžete sami.

Odpovědět

—————

Datum: 06.09.2011

Vložil: Marek

Titulek: Re: ?

Ty nejsi normální.

Odpovědět

—————

Datum: 06.09.2011

Vložil: Pavel

Titulek: Re: ?

Ten poslední odstavec mě dostal. Tak úplně přesně mluví pan Kensy. Mluvil naprosto stejně i v jeho hospodě, teda až do té doby než jsme na něj zavolali policii. Ano, čtete správně, ne on na nás, ale mi na něj. Celkem koukal. Každopádně policisté říkali, že jsou tam poprvé. Žaloba se na nás taky nekonala, zůstala jen nechutná vzpomínka na Kensyho. Ale je fajn, že se ještě snaží ozvat a něco napsat. Krásně to totiž rozjede diskuzi a začnou psát i ti, co si mysleli, že je již vše napsáno a už nic není potřeba přihodit. Takže lidi přihazujte...časem to dá na román ;)

Odpovědět

—————

Datum: 06.09.2011

Vložil: Petr

Titulek: Re: ?

Aha, tak z posledního odstavce je to jasné - dosud jsem si opravdu myslel, ze se stal zazrak a Kensy dokazal aspon jednoho z tisice zakazniku potesit, po blabolech se soudy, ktere jsou tak typicke pro Gunthera, je mi jasne, ze Forleni s nim bude mit spolecneho vice, nez ze jen navstivila jeho podnik (jestli to náhodou není paní Minaříková). Jinak nekdo uz to tady rikal, ale rad to zopakuji - jdi uz doprdele ty na 95% spokojena kravo

Odpovědět

—————

Datum: 15.09.2011

Vložil: Důkaz

Titulek: Re: Re: ?

S panem Kensym nemám vůbec nic společného. mohu poslat odkaz na firmu mého přítele, ten je z úplně jiného oboru a ani jeden z nás nic s majitelem společného nemá. Koupili jsem si voucher, poprvé jsme byli v restauraci a nemám důvod psát něco co není pravda. Nevím jak je to možné ale my jsme prostě byli docela spokojení. I když ten tatarák už víckrát ne.

Odpovědět

—————

Datum: 16.09.2011

Vložil: QINET

Titulek: Re: Re: Re: ?

Nejenom poslední odstavec ae i tato reakce mě usvědčila v tom, že jste buď přímo majitel nebo jeho řekněme komplic.. měla jsem nejdříve rozepsanou milejší zprávu, ale NE!

Vážená, Vy se všude, kde je zmínka o této restauraci vyjadřujete jako jediná kladně... Sice říkáte, že to nebyl gurmánský zážitek,ale energie do toho sdělit lidem o negurmánském zážitku máte tedy hodně, když máte čas psát na desítky fór....

Zakoupila jsem si tedy jen voucher na 0,5 kg tatarák, ale když si představím, že toto udělalo 1200 lidí po 199 kč, tak je to celkem skoro 250 tis. Když z toho polovina lidí nemohla využít, tak 100 tis. výdělek dost dobrej ne? Jak zde uvádí jedna paní a větší část nebyla využita jelikož se do podniku nedovolalo nebo se setkalo s arogancí, tak tedy fakt super business. Za nic hodně legrace, bohužel ne pro platícího.


Tak tedy stačí vymyslet jinou akci a šušníky se jen sypou.. :) no a když to nepujde tady, tak se otevře nová hospoda.. :)

Super.. zajímavé je, že tato restaurace má možnost publikovat i na jiných slevových serverch, co já vim, tak např. na slevomatu je podmínka exklusivita a tudíž majitelé pak nemohou po určitou dobu dělat akce u konkurenčních serverů.. Možná to má i jiný smysl.. co my víme.. :)

Hezký večer, Q*

Odpovědět

—————

Datum: 08.12.2011

Vložil: mandy

Titulek: Re: Re: Re: Re: ?

TAKY JSEM SE NEDOVOLALA,ALE ASI TO BYLO LEPŠÍ I KDYŽ JSEM PŘIŠLA O 199KORUN

Odpovědět

—————

Datum: 06.09.2011

Vložil: zuzana

Titulek: Re: ?

prokrista pána, jestli nekomu proste prijde jako malej problém tatarák z vepřového, tak já to teda považuju za velkej problém, kromě toho, že to je uplně něco jiného, nemá to zdaleka ani hodnotu toho co ty lidi zaplatí, je to hlavne příšerný zdravotní riziko, kterýmu vystavuje ten šílenec každý den kupu lidí, takže vlastně chrání davy , ktere nechce odbavit vůbec
a hlavne co jste zač, že se navážíte plošně do čechů?????? jaká povaha??? že se ti lidé nenechaj okrást a přiotrávit??? že chtěj za svoje peníze to co jim slíbili??? ostatní restaurace to berou jako reklamu a za sve slevove kupony se lidem vetsinou dostane to co si zaplati a slusne chovani jako k zakaznikovi a ne jako k onuci, ktera otravuje ze neco chce

Odpovědět

—————

Datum: 07.12.2011

Vložil: Honza

Titulek: Re: ?

Takže si dávám pozor na to co píšu - Takovéto jednání se zákazníky může mít jen člověk s takovou povahou, která se mi hnusí.

Odpovědět

—————

Datum: 05.09.2011

Vložil: Marek

Titulek: blbe Kensy

Tak co Tvoje pivo Šuvinka 12. Chtěl jsi ho přece vařit , nebo ne? Dal jsi ji už ochutnat Forleni? Ta opruzuje na všech diskuzích a děsně Tě chválí.Měj se a přej si, abych tě nepotkal.

Odpovědět

—————

Datum: 06.09.2011

Vložil: Ala

Titulek: Re: blbe Kensy

Myslím že je zbytečný se do ní navážet, tím ničemu nepomůžeš. Třeba opravdu měla štěstí a nebylo to až tak děsivý(škoda že já s kámošema takové štěstí neměla) Spíš už by bylo vhodné chovámí pana majitele už konečně medializovat...

Odpovědět

—————

Datum: 06.09.2011

Vložil: Marek

Titulek: Re: Re: blbe Kensy

Já se nenavážím do ní, ale do Kensyho, protože FORLENI je němec.

Odpovědět

—————

Datum: 02.09.2011

Vložil: Heda

Titulek: zavřená hospoda

Také mám negativní zkušenost ze Světa piva. Po mnoha a mnoha marných telefonátech jsme v neděli 28.9. dorazili do této hospůdky s tím, že když se nejde dovolat, tak to domluvíme osobně. Krásné nedělní odpoledne cca 17.h těsně před vypršením kuponového termínu; předpokládali jsme, že je to doba, kdy musí být hospoda narvaná k prasknutí a ejhle. Hospoda byla zavřená bez jediného upozornění nebo oznámení. A ani po dalších telefonátech jsem nebyla úspěšná, a tak řeším, jestli se ještě i po termínu pokoušet o nějaký kontakt nebo prostě těch 300 Kč hodit za hlavu...

Odpovědět

—————

Datum: 06.09.2011

Vložil: zuzana

Titulek: Re: zavřená hospoda

za hlavu rozhodne ne a vám všem co jeste kupony máte a nechcete je resit s ním poslete je nejakym černým ovcím nebo někomu, at maji pekne podklady na reportáž, tohle už by je mělo zajímat, pokud nemá kensy ty prsty tak dlouhe , že krom čoi a hygieny dosahne i na reportery

Odpovědět

—————

Datum: 01.09.2011

Vložil: Lenka

Titulek: Tak já jsem na tom byla asi trochu lépe

Škoda, že jsem tuto diskuzi nečetla než jsem zakoupila onen osudný voucher. Koukám, že naše příběhy se moc neliší......taktéž jsem absolvovala několikero "příjemných" telefonických hovorů, haldu odmítnutých rezervací až jsem se rozhodla do začarovaného podniku vyrazit osobně. Abych byla objektivní, dorazila jsem na místo po 19. hodině, což podle mého by měla být restaurace podle slov majitele nacpaná k prasknutí. Jaké však bylo překvápko, když hospůdka byla kromě jednoho malého stolku v rohu úplně prázdná, avšak na každém stolu byl rezervační lístek. Nelenila jsem, zavítala dovnitř a s dotazem na kterou hodinu jsou všechny ty rezervace jsem nepochodila, nikdo nic nevěděl......ale jinak mají pořád plno. Pak následovaly další nezodpovězené telefonáty až v osudný den mé končící slevy 31.8. se mi zadařilo...DOVOLALA JSEM SE!!! Ale nevím, jestli to byla výhra. Se vší slušností jsem panu vysvětlila, jak jsem se snažila kupón uplatnit, avšak jeho odpověď mi vyrazila dech. Nejdříve mne "pokáral" za to, že volám na poslední chvíli, rezervaci bych i předtím určitě chtěla hned na druhý den a nejlépe na pátek nebo víkend. Když jsem ho chtěla ubezpečit, že je na omylu, že jsem chtěla rezervaci nejméně 14 dní dopředu a v pracovním týdnu, přesvědčil on mne o opaku, protože mne ujistil, že se neumím chovat, skáču mu do řeči a abych si ty proslovy nechala na doma. No a aby ukázal jaký je gentelman, mám tu čest opětně zavítat do jeho podniku, nyní už jako určitě vítaný host a využít možnosti zkonzumovat aspoň tu zatracenou zaplacenou hodnotu kupónu. Je jasné, že se už opravdu moc těším. Pokud by se někdo rozhodl uspořádat hromadnou žalobu, budu pod ní ráda podepsána také.

Odpovědět

—————

Datum: 01.09.2011

Vložil: Lucka

Titulek: Re: Tak já jsem na tom byla asi trochu lépe

Lenko, i já se svými čtyřmi přáteli rádi podepíšeme hromadnou žalobu! Stalo se nám naprosto to samé, co vám. Po dvou měsících volání, psaní mejlů a stížností, jsme dostali rezervaci na 31.8. 20:30-22:00 (hospoda samozřejmě byla poloprázdná) a pak nám ještě řekli, že si máme vybrat dvě piva a dva panáky a jít domů! Naprosto nehorázný podvod!!!

Odpovědět

—————

Datum: 06.09.2011

Vložil: zuzana

Titulek: Re: Tak já jsem na tom byla asi trochu lépe

myslím, že se to nemusí odehrávat jako žaloba, ale možná by stačil podnět na polici, pro podezření z podvodu, opravdu by bylo nejlepší kdyby se toho chytli nějací novináři mají praxi s čím kam jít

Odpovědět

—————

Datum: 31.08.2011

Vložil: Marek Doležal

Titulek: podvodník

Já jsem sice z podvodníka Kensyho peníze za voucher dostal, ale mám naprosto stejné zkušenosti jako vy ostatní (kromě těch pár příspěvků co pro něj píšou jeho věrní, nebo on sám). 14 dní před koncem platnosti voucheru(bylo to cca koncem března 2011), jsem si chtěl objednat rezervaci na neomezenou konzumaci piv a tatarák pro 2 osoby.Na nejbližších 14 dnů mi byla nabídnuta neomezeně omezená konzumace na určité časy, které nebyly delší jak hodina. Samozřejmě jsem byl poučen, že jsem měl voucher využít dřív. Ihned jsem se obrátil na slevový portál, že mi není umožněno využít slevu a že odstupuji od smlouvy.Bylo mi odpovězeno, abych zavolal Kensymu, že je ochoten voucher prodloužit, nebo vrátit peníze.Jelikož jsem si uvědomil, že těžko budu domlouvat hospodu 2 měsíce dopředu,(i když v tomto případě by bylo obsazeno i kdybych chtěl rezervaci třeba 4 měsíce dopředu)
rozhodl jsem se pro vrácení.Když jsem se mu dovolal, říkal ať přivezu voucher do jeho hospody a že peníze vrátí, ale jen pod podmínkou, že přinesu doklad o zaplacení.Když jsem přijel na domluvenou schůzku, tak ve svém podvodném podniku nebyl. Peníze mi vrátila po telefonickém hovoru s Kensym nějaká Ukrajinka.
Samozřejmě , že hospoda byla skoro celá prázdná. Jen se divím, že mě se to přihodilo v březnu a do dnešního dne Kensy krade a krade dál a čoi tomu přihlíží. To je opravdu v tomto státě na blití.

Odpovědět

—————

Datum: 06.09.2011

Vložil: zuzana

Titulek: Re: podvodník

an asi bude treba poslat kontrolu na kontrolu neb asi spatne vidi a jsou neznalí zákona

Odpovědět

—————

Datum: 31.08.2011

Vložil: Forleni

Titulek: Dnešní zkušenost

Před nedávnem jsem zde napsala, že máme s přítelem zakoupený voucher za 500,- korun a můžeme na něj ve Světě piva projíst a propít až 2000,- Kč. Po přečtení zdejších příspěvků jsem uvedla, že se docela děsím toho , co mě ve zde tak proklínané restauraci čeká a to i poté, co jsme se snažili s přítelem před asi 14 dny udělat rezervaci do restaurace. Pravda, když jsem chtěla rezervaci udělat já setkala jsem se s otráveným pánem na druhém konci, když tam pak volal přítel a celé 2 dny se nedovolal, tak už jsme to lehce vzdávali, ale pak se dovolal a rezervaci udělal. Sice dostal na výběr pouze dva termíny, a to vždy od 12:00 do 14:00,ale jelikož máme štěstí a práci si organizujeme sami, mohli jsme tento "obědový" termín vzít.
A dnes nastal den D a já jsem se s přítelem a jeho kamarádem vydala do této restaurace využít voucher, který měl platnost do dnešního dne. Rezervaci jsme tedy měli objednanou na 12:00 do 14:00. Restaurace otevírá ve 12:00, jelikož se přítel opozdil přišli jsme do restaurace až ve 12:30. Servírce - česká servírka (ne Ukrajinka), která byla příjemná jsme dali voucher a sdělili jí na jaké jméno a na jakou hodinu máme rezervaci. Rezervace byla řádně zapsaná a servírka nás usadila ke stolu aniž by nás pokárala že jdeme pozdě. Restaurace již v tuto dobu byla ze 3/4 obsazená a až ven byla cítit vůně česneku.
Servírka nám řekla že se voucher vztahuje na vše z jídelního i nápojového lístku a že si můžeme dát jakékoliv pivo od č. 1 - 17 a že mají pouze světlá piva. Těch bylo cca 8 druhů.Což jko pivař chápu, protože není nic horšího než narazit např. 30 piv a pak je neprodat.
Pivo bylo dobré, s pěknou hustou pěnou, po sklenici pěkně kroužkovalo. Podotýkám, že všichni tři jsme pivaři a dobré pivo poznáme. Každý z nás měl jiný druh piva, kamarád měl dokonce 5 piv a pokaždé jinou značku a vždy bylo dobře natočené a dobré. Je sice pravda, že jakékoliv pivo z nabídky stojí 45,- Kč, ale pokud máte tento voucher na konzumaci do výše 2000,- Kč, tak to neřešíte. Jinak je pravdou, že cena je dosti přestřelená.
Pak nám servírka přinesla jídelní lístky, kdy je opravdu výběr menší, z vepř. masa krkovička na 5 způsobů a stejně tak kuřecí maso. V lístku jsou uvedené gramáže 150g což porci odpovídá, takže opět nechápu kritiku zde na účet podniku, že gamáže nejsou uvedené a že porce jsou malé.Jako rozjezd jsme si všichni tři dali česnečku, ve které byl opravdu čerstvý česnek(ne sušený nebo česneková pasta, jako mají ve zvyku některé restaurace), dále tam byl rozpuštěný sýr, uzenina najemno nakrájená a opečený chléb na kostičky. Polévka opět dostačující porce. A pak přišel na řadu hlavní chod.Přítel si dal krkovičku,maso prý bylo dobré, měkké. Kamarád si dal kuřecí steak, oba si jako přílohu dali hranolky.I těch byla normální a dostačující porce. Já osobně jsem si dala tataráka, kterého tam již několik lidí také konzumovalo. Je pravda, že já jsem milovník tataráku a preferuji výhradně nenamíchaný a samozřejmě z pravé svíčové. Zde byl tatarský biftek již namíchaný, a popravdě jediná má výtka, dle mého názoru a znalostí nebyl jistě z pravé svíčkové ale myslím, že šlo o směs mletého vepřového a hovězího masa. Bylo ale výborně ochucené, navrch posypané nakrájenou čerstvou chilli papričkou. K tataráku, který stojí 250 korun (což mi také přijde předražené) bylo 8 dozlatova osmažených topinek, již potřených čerstvým voňavým česnekem.Tataráku bylo tolik, že si zobnul i můj přítel a ještě jsme si museli přiobjednat 2 topinky, protože mazání bylo moc. A to vše jsme opět zapíjeli pivem. Poté jsme si dali kávu a v jídelním lístku nás jako moučník zaujali lívanečky s pivní marmeládou. Tak jsme je vyzkoušeli a objednali jsme si dvě porce.
A musím říct, že jsme neprohloupili. Moučník byl výborný, jedna porce skýtala 4 lívance obalené ve skořicovém cukru a potřené onou pivní marmeládou, kterou si kuchař prý dělá sám - řekl nám to osobně, protože než jsme si moučník objednali, tak jsme se ho zeptali, co je ona pivní marmeláda.
Jako kávu jsme zvolili presso s mlékem a na závěr jsme si dali limonádu ve skleněné láhvi a jemně perlivou vodu.
Byli jsme opravdu dobře najedění a napití a tak jsme požádali servírku ať nám to sečte. Poté nám oznámila že jsme projedli a propili 1600 Kč a tudíž že máme vyčerpat ještě asi 400 korun. Na což přítel reagoval, že to nechá být, že je spokojený ale servírka i tak naléhala ať to vyčerpáme, že na to máme nárok, tak nám nabídla ať si vzmeme s sebou belgický pivní sekt, který stojí 390 korun. Tak jsme si ho vzali. Takže jsme kupón plně vyčerpali.A přítel nechal servírce 100 korun spropitné za její ochotu.
Takže shrnutí:
Restaurace nás mile překvapila, sice jsme mysleli že prostor je větší, ale i tak byla restaurace útulná.A nám vyhovovalo i to, že je nekuřácká. Nikdo nesmí očekávat luxus, na ten si zajděte jinam. Jídlo dobré, a to mohu říci, protože s přítelem se díky našemu pohyblivému zaměstnání pohybujeme po celé Praze a tak se stravujeme často v různých restauracích a mohu říci že jídlo zde nebyla vůbec žádná katastrofa.Prostě normál.
Obsluha velmi příjemná, rychlá. A jak říkám hospoda byla téměř i v tuto dobu plná. Toalety sice starší, ale čisté.Kuchař byl příjemný pán, kuchyň po nahlédnutí také čistá, stejně tak restaurace - žádný usazený prach apod. Takže v tomto směru není co vytkout.
Takže i přesto, co jsem zde před návštěvou četla mohu říci, že jsme si pochutnali, dobře popili a příjemně strávili čas oběda.
A pozor: musím připomenout že rezervace byla pouze do 14:00 ale i pak nás nikdo nevyhodil a v restauraci jsme seděli do 15:00 aniž by nám někdo dával najevo že už musíme vypadnout.
Závěrem - jak říkám ,nevím jaké zkušenosti měli ostatní, ale za nás 3 mohu říci že spokojenost. Pokud někdo hledá luxus a kulinářské speciality, tak bude zklamán, na taková jídla si musí zajít do jiné cenové kategorie. Tato restaurace je ve stylu pivního pubu a tak je nutné to tak brát. A ruku na srdce - někdy je prostě chyba i na straně zákazníka - očekává něco jiného,a za 500 korun by chtěl jídlo a prostředí jako v Alcronu a když to nedostane, je zklamaný a pomlouvá.
Já jsem také byla před návštěvou restaurace přesvědčená že až přijdu domů, tak napíšu jistě také silně záporný komentář, ale nemám k tomu žádný důvod.
Kdybych měla ohodnotit procenty tak za nás 95%.A to proto že tatarák nebyl z pravé svíčkové a byl již namíchaný a ceny bez voucheru by byli přestřelené.Jinak žádné výtky.
Takže my jsme odešli s dobrým pocitem, pivním sektem a pokud bude zase někde akce do Světa piva, možná si opět koupíme voucher, tedy pokud nebude na tatarák. :-)


Odpovědět

—————

Datum: 31.08.2011

Vložil: zuzana

Titulek: Re: Dnešní zkušenost

hezké a gratuluji, že jste tedy jedna z mála a možná právě proto, že jste šla připravena na nejhorší, vám to tak strašné nepřipadlo, jako těm co se těšili a dostali studenou sprchu. takže fakt, že vám někdo podá jako tatarák něco co není hovězí vám přijde v pořádku??? nevím co máte na kuponu vy ale ja na něm měla výběr z 31 druhů točených piv a pokud mi nabídnou 8 obyčejných světlých piv pochopitelně spokojena být nemohu, pokud jako majitel pivní hospody tuší, že nemůže narazit moc sudů má nabídku uzpůsobit. na slova o pomluvě byste měla být opatrná, to co zde lidé prohlašují, jsou jejich osobní zkušenosti a nejedná se tedy o žádnou pomluvu

Odpovědět

—————

Datum: 31.08.2011

Vložil: Marek Doležal

Titulek: Re: Dnešní zkušenost

Ahoj nadmíru spokojená zákaznice.Myslím, že Ti tady dost lidí rádo voucher přenechá zcela zdarma.Ještě jsi zapomněla napsat pochvalu do knihy přání, že vás nechali v restauraci až do 15 hodin, to je opravdu k chlubení.

Odpovědět

—————

Datum: 31.08.2011

Vložil: Forleni

Titulek: Re: Re: Dnešní zkušenost

Jestli umíte číst, napsala jsem nejen klady ale jako zápor jsem uvedla právě to, že mi vadilo že tatarák nebyl z pravé svíčkové a namíchaný a také jsem napsala že chápu, že v restauraci nemají naraženo 31 piv. Protože když narazí hospoda 31 piv tak druhý den je téměř všechny může vylít, portože není v jejich silách všechna piva prodat.Je pravda, že by tudíž neměli uvádět že točí 31 piv. A nebo je to také myšeno že se u nich průběžně točí 31 druhů piv, ale už není dodáno, že ne vždy všech 31 je k dispozici každý den. A také jsem kritizovala přemrštěné ceny. Jinak bylo vše v normálu, jak píšu žádný luxus ale normál. Po jídle mi nic není, ani teď veče,. prostě bylo to standartní jídlo.Nejsem nijak spřízněná s hospodou ani s personálem,v restauraci jsem byla poprvé v životě, stejně tak přítel a jeho kamarád. Napsala jsem přesně to co jsme zažili a skutečné dojmy. Nemám důvod lhát.Já měla na voucheru napsáno jen že za 500 Kč můžeme konzumovat do výše 2000,- Kč. O 31 druzích piva tam nebylo ani slovo.
A věřte, můj přítel je docela náročný co se jídla a vůbec restaurací týká, už několik akcí které jsme měli přes slevové portály se mu nelíbilo, jako příklad. Restaurace Zlatý důl, Praha 5, takže kdyby i tady bylo něco v nepořádku tak by se ozval. Ale sám byl překvapený že bylo téměř vše v pořádku. A i pan majitel se tvářil normálně, dokonce se usmíval a normálně s námi komunikoval. Takže to že ostatní máte špatné zkušenosti musí mít důvod někde jinde.

Odpovědět

—————

Datum: 31.08.2011

Vložil: Marek Doležal

Titulek: Re: Re: Re: Dnešní zkušenost

To bych tedy prosím potřeboval objasnit, kde to má důvod, že je tu takových okradených.

Odpovědět

—————

Datum: 31.08.2011

Vložil: Forleni

Titulek: Re: Re: Re: Re: Dnešní zkušenost

No já myslím, že někteří zákazníci prostě očekávají bůhví co, sami si dělají co chtějí a chodí někteří např. bez rezrvací. A nebo si zde spousta lidí možná vymýšlí - konkurence, závist, prostě ČEŠI. Já nevím, proč my jsme měli dobrou zkušenost a ostatní pouze špatnou.

Odpovědět

—————

Datum: 31.08.2011

Vložil: Marek Doležal

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Dnešní zkušenost

Bez rezervací asi musejí chodit, když rezervovat nelze.

Odpovědět

—————

Datum: 31.08.2011

Vložil: Forleni

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnešní zkušenost

Je pravda že i já jsem volala 14 dní dopředu bylo mi zprvu řečeno že je plno až do dnešního dne. Pak se tam přítel nemohl dovolat 2 dny a tak se tam chystal zajít osobně. Nakonec se přeci jenom dovolal a dostal na výběr - 30.8. nebo 31.8.2011 vždy od 12:00 do 14:00. Tak jsme vzali ten dešek. Takže rezervovat jde, a co jsem viděla tak měli opravdu rezervace napsané, protože tu naší před námi škrtli.No ale je jasné že když nechávají všichni rezervaci na poslední chvíli všichni by nejraději chodili večer, ak je snad jasné ře rezervace budou plnější, než právě v době oběda. To je těžké, nikomu se nelze zavděčit.

Odpovědět

—————

Datum: 31.08.2011

Vložil: Forleni

Titulek: Re: Re: Dnešní zkušenost

A ještě něco, nechlubím se tím že nás tam nechali do 15:00, oni by nás tam klidně nachali i déle, protstě jen raguji na některé kritiky zde že rezervce jsou omezené. Nám to tak také ylo původně při rezervci řečeno, ale nakonec ná nikdo nevyhazoval, naopak.

Odpovědět

—————

Datum: 31.08.2011

Vložil: Marek Doležal

Titulek: Re: Re: Re: Dnešní zkušenost

A jak vás tam mohli nechat déle, když mají totálně obsazeno na měsíc dopředu?

Odpovědět

—————

Datum: 31.08.2011

Vložil: Forleni

Titulek: Re: Re: Re: Re: Dnešní zkušenost

Nechápu, ale prostě to tak bylo. Klidně by nás tam nechali i déle, zřejmě jsme byli v době kdy tam není zrovna nával. I když jak říkám restaurace byla i v tuto dobu - přes obědy skoro plná. Já jsem také žila po rezervaci v domnění, že tam budeme moci být jen 2 hodiny, ale nebylo to tak. Jak píšu, byli jsme překvapení, že nic z toho co se zde píše za negativa jsem my opravdu nezažili. Nevím, jestli náhoda, ale to by musela být opravdu velká náhoda.

Odpovědět

—————

Datum: 01.09.2011

Vložil: Jaroslav

Titulek: Re: Dnešní zkušenost

proč vkládáte stejný text do různých diskuzí pod jinými niki?

tímto způsobem komunikace se zákazníky a sebevychvalováním je majitel této "restaurace" proslaven

Odpovědět

—————

Datum: 01.09.2011

Vložil: Jen

Titulek: Re: Re: Dnešní zkušenost

Bod :D

Odpovědět

—————

Datum: 02.09.2011

Vložil: Forleni

Titulek: Re: Re: Dnešní zkušenost

Já všude vkládám příspěvky pouze pod touto přezdívkou, jinou nepoužívám. Mám ji na facebooku, na lidé.cz i jako e-mailovou adresu:forleni@seznam.cz
A moje hodnocení je osobní zkušenost, byli jsme v restauraci s mým přítelem a jeho kamarádem, pokud mi nevěříte že nejsme sám majitel, klidně vám pošlu odkaz na naše firemní stránky.
A to že my máme dobrou zkušenost, neznamená že jsme majitel. spíš mám pocit že tady spousta lidí není normálních.

Odpovědět

—————

Datum: 02.09.2011

Vložil: Pepa

Titulek: Re: Re: Re: Dnešní zkušenost

Ale proč ne, je to vaše zkušenost, která je evidentně ojedinělá. Navíc sama přiznáváte, že s rezervací byly velké problémy, což je právě ta věc, na kterou si tu lidé stěžují nejvíce, tak nevím, proč by neměli být normální. Nevím jak vy, ale při koupi jakéhokoliv voucheru na jídlo předpokládám (a také jsem se o tom přesvědčil), že se do podniku (notabene chlastacího) dostanu na celý večer a ne na dvě hodiny po obědě, byť třeba ne na příštích pár dní, ale nakonec termín v pohodě dostanu. Tady to evidentně možné není, přestože putyka nepatří mezi nejnavštěvovanější. Pakliže chcete, aby s lidmi takto podniky zacházely, jen tak dál - nazývejte nespokojené nenormálními

Odpovědět

—————

Datum: 02.09.2011

Vložil: Jaroslav

Titulek: Re: Re: Re: Dnešní zkušenost

https://www.hospody-pro-znalce.cz/komentare/clanek/4033/Zly-casy.htm#komentar19623

Spíše jsem nepochpil, že jako náhodný návštěvník po první zkušenosti jste schopna napsat takový vychvalující román, i když jste nebyla zcela spokojena. To mi prostě rozum nebere

Odpovědět

—————

Datum: 02.09.2011

Vložil: Jen

Titulek: Re: Re: Re: Re: Dnešní zkušenost

Ježiš tohle mě baví... 2. bod :D

Odpovědět

—————

Datum: 02.09.2011

Vložil: Forleni

Titulek: Re: Re: Re: Re: Dnešní zkušenost

Jestli jste si nevšiml, tak není zase úpně jenom pochvalný, je to prostě popis toho co jsme tam zažili a jak to tam vypadalo, Jestli jste to četl celé, tak víte že jsou všci se kterými jsem já také spojojená nebyla. Jen prostě říkám že to byl NORMÁL, nic extra ale ani nic katastrofálního.

Odpovědět

—————

Datum: 02.09.2011

Vložil: Forleni

Titulek: Re: Re: Re: Dnešní zkušenost

Netvrdím že podnik je něco Etra a rozhodně mi nepřijdou některé věci tam normální, ale spíše mi přijdou kritiky některých lidí tady přehnané. A je mi jasné že za některé problémy i i někteří lidé můžou sami.Nic víc.

Odpovědět

—————

Datum: 02.09.2011

Vložil: marek Doležal

Titulek: Re: Re: Re: Re: Dnešní zkušenost

Jdi už do prdele.

Odpovědět

—————

Datum: 03.09.2011

Vložil: Forleni

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Dnešní zkušenost

Ty taky.

Odpovědět

—————

Datum: 06.09.2011

Vložil: zuzana

Titulek: Re: Re: Re: Re: Dnešní zkušenost

a co proste pripustit, ze ti ostatni nejsou ani nenormalni, ani nejsou konkurence, ani nic podobne urazliveho co se tu objevilo, natoz pokud napisete že jsou to prostě češi ( co jste zač??, taky nějaká němka jako pan majitel co moc rád na čechy nadává??)( proč tu sakra žijí lidé, kterým češi tak děsně vadí????) ale vzít v potaz, že jste asi prostě měla kliku a nebo, že by se možná stal zázrak a hospoda se probrala,?? pro mne osobne je fakt, že mi daji tatarak z vepřového vrchol hnusu, protože vepřové maso není vůbec maso, které se smí podávat syrové, protože je to veliké zdravotní riziko a já jsem na voucheru měla doslova že budu mít výběr z 31 piv, dokonce se mě pak majitel snažil přesvědčit počítáním píp, že jsem 31 měla mít k dispozici, tudíž nejsem ani magor ani pitomej čech, jsem jen čech co si nenecha dělat na hlavu a okradat se

Odpovědět

—————

Datum: 06.09.2011

Vložil: Forleni

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Dnešní zkušenost

Jsem Češka a taky vím jakou mi Češi máme povahu. A přesně to se ukazuje tady na diskusi.Závist, pomluvy, pokud někdo napíše něco odlišného tak je hned ten špatný. Je fakt že ten podnik není nic extra, ale zase to není taková katastrofa ja to dle téhle diskuse vypadá. Ano problémy s rezervací jsem také měla já i můj přítel a tatarák mi opravdu přišel z míchaného masa, ale žiju, nic mi po něm nebylo ale jak jsem napsala znova bych si ho nedala. Pivo bylo dobré, nebylo zkažené jak tady většina píše. Netvrdím že bylo všechno dokonalé a stoprocentní ale opravdu to probíhalo tak jak jsem napsala. Možná jsme opravdu měli jenom štěstí.

Odpovědět

—————

Datum: 06.09.2011

Vložil: Marek

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnešní zkušenost

Kdyby jsi byla jen trochu chytrá, tak by jsi už dávno pochopila, že to byl děsnej podvod.

Odpovědět

—————

Datum: 19.09.2011

Vložil: xXx

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnešní zkušenost

Kensy, Ty uz jsi naprostej zoufalec, tohle se neda ani jinak nazvat Ty ubozaku.

Odpovědět

—————

Datum: 30.11.2011

Vložil: Tereza

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnešní zkušenost

To jste měli opravdu asi pouze štěstí. A "mi Češi" píšeme my, Češi, s tvrdým y, slečno.

Odpovědět

—————

Datum: 29.08.2011

Vložil: Pepa

Titulek: Günter Kensy

Güntra znám bohužel osobně a popravdě jsem v životě nikoho hroznějšího nepotkal. Vážně bych takovým člověkem nechtěl být ani za sto milionů. Stát se jednou z nejnenáviděnějších osob v Praze de facto kvůli pár stovkám - to přesně vypovídá o jeho naturelu.

Odpovědět

—————

Datum: 29.08.2011

Vložil: Zklamaná

Titulek: Radši to vzdám

Tak jsem si taky koupila voucher na Cenožroutu. Těšila jsem se na půl kila tataráku, jen jsme to časově s přítelem trošku nestíhali :-( Proto jsme se rozhodli, využít voucher platný do 31.8.2011 v poslední den a začala jsem vyhledávat stránky restaurace Svět piva, abych provedla rezervaci. Místo stránek dané restaurace jsem však objevila několik serverů s podobným obsahem, jako zde.
Musím říci, že to, co jsem zde vyčetla mi bohatě stačí k tomu, abych si udělala jasný obrázek o nabízené slevě a oželela tak své dvě stovky.
Díky, ani to už zkoušet nebudem !!!
Zítra běžím do masny a tatarák bude. Jen ne v tak děsných podmínkách, ale doma při svíčkách...

Odpovědět

—————

Datum: 29.08.2011

Vložil: Richard

Titulek: masaker

Po dnešnom telefonáte je mi až na smiech. Volal som dnes majiteľovi, že by som tam rád prišiel nesledujúci deň, na čo mi povedal, že najbližší voľný termín je až 2.9. Platnosť môjho kupónu je len do 31.8. (bol mi darovaný kvôli tomu, že to dotyčný človek nestíhal využiť). Po spomenutí tejto maličkosti mi človek na druhej strane arogantným spôsobom povedal: "Čo to je za človeka, ktorý nemá čas 270 dní využiť túto akciu?!" Odpoveď "pracujúci" ho rozosmiala a povedal mi že to je smiešne. Potom mi povedal, že môj zľavový kupón už vlastne pred dvoma týždňami skončil. Je to vraj písané v obchodných podmienkach, že z dôvodu nízkeho záujmu (predalo sa len 2500 kupónov) sa môže zľava skončiť predčasne a zároveň o tom aj informoval cez mail (známemu nič na mail nedošlo). Rozhodol som sa tam prísť osobne, šiel som za čašníčkou, tá mi dala nové číslo na majiteľa, na ktoré keď som zavolal, tak sa ozval ten istý človek :D Bol podráždený, nevedel mi dať rezervačku na 30.8, lebo majú plno ----> o 18:20 tam bolo 70% stolov voľných.
Najkrajšia čerešnička prišla na záver, keď mi povedal, že mám mu poslať kódy voucherov, aby si overil, či sa nejedná o podvod. A ešte....pozor....ak mu zašlem dôvod, prečo som to za 270 dní nemal čas využiť a on to uzná za: logické, racionálne, adekvátne, atď., tak je ochotný poskytnúť mi využitie kupónu vo výške 139 Kč v tom úžasnom prostredí, ktoré som mal možnosť vidieť.
Nemám viac čo dodať :D

Odpovědět

—————

Datum: 29.08.2011

Vložil: Jiří

Titulek: Re: masaker

Dnes jsem utrpěl tuto zkušenost, již před 14 dny nám nebylo umožněno udělat rezervaci do doby platnosti voucheru (31.8.2011), máme s přáteli asi 8 voucherů (ze salespoint.cz). Tehdy to zařizoval kolega a nechal se odbýt. Ale mě to nedalo a asi po týdnu (8-10 telefonátů) jsem se dovolal na číslo na voucheru. S tím, že jsem požádal dotyčného o vrácení peněz, pokud není schopen splnit závazek. Odpověď: Peníze nevrátí. Aby mohl být voucher uplatněn, je třeba mít rezervaci, ale tu neumožní, protože mají plno.

Dle toho co tady čtu a kolik těch voucherových nabídek tato hospoda nabizí mi vychážzí jediné:
*je to cílený podvod na zákazníky (prodat tolik voucherů na které nemají kapacitu)
*navíc odmítnutí vrátit peníze pokud nejsou schopni splnit předem dané podmínky považuji za bezdůvodné obohacení

Pánovi jsem dal do středy 30.8. čas na reakci - návrh řešeni. Pokud ji nedá, že dám podnět na ČOI. Pán mi napsal, ať to klidně podám.

Teď když to tady čtu, že ČOI nevidí problém, tak jsem trochu rozladěný. Ale podnět stejně dám.

Nejde mi o pár stovek o které s přáteli přijdeme, jde mi o to, že takový lidé u nás mohou podnikat a ničit pověst poctivému podnikání. Navíc, když si představíme kolik lidí takto bylo podvedeno, jedná se o velmi zajímavou sumu. -> na trestní oznámení. Já se určitě přidám.

Odpovědět

—————

Datum: 31.08.2011

Vložil: zuzana

Titulek: Re: masaker

pro vás je smlouvou voucher a pokud je tam datum platnosti a není tam nic o tom jak dlouho predem je treba udelat rezervaci ani poznámka o tom že mohou být změneny podmínky tak proste nezajem, ale tan clovek proste lze a dela vsechno pro to aby ty penize mel za nic, tj abyste nemoli dorazit eventualne abyste mohli utratit svoje penize v co nejmensi mire, je to zjevne z toho kolik lidi uz se s tim potyka a jak

Odpovědět

—————

Datum: 29.08.2011

Vložil: Pavel

Titulek: Odpověď hygienické stanice

Po hrozném zážitku jsem se rozhodl dát podnět k přezkoumání České obchodní inspekci. Z ČOI mi odpověděli že celou věc předávají Hygienické stanici v Praze. V tu chvíli jsem doufal že spravedlnost by si mohla najít konečně i pana Kensyho... byl jsem naivní a mýlil jsem se. Zde ocituji vyjádření Hygienické stanice Praha:

Vážený pane ----------,

k Vašemu podnětu, který Hygienická stanice hl. m. Prahy obdržela dne 1.8.2011 prostřednictvím ČOI a který se týká restaurace Svět piva, Havlíčkovo nám. 7, Praha 3 sděluji následující.

V období od měsíce března letošního roku řešila Hygienická stanice hl. m. Prahy několik podnětů spotřebitelů, které se týkaly výše uvedené provozovny. Při opakovaných kontrolách nebyly zjištěny hygienické závady, na které poukazujete, to znamená mastné a špinavé nádobí a příbory. Rovněž nebyly shledány závady v oblasti klamání spotřebitele.

S pozdravem

Adéla Č.
oddělení hygieny výživy
pobočky Praha - centrum
--konec citace--

Ano je to opravdu smutné a nanejvýš alarmující, že tak hrozný podnik nikdo nezavře a velmi to smrdí korupcí. Jediné řešení je že by si toho musela všinout média...

Odpovědět

—————

Datum: 31.08.2011

Vložil: zuzana

Titulek: Re: Odpověď hygienické stanice

obratem bych jim odpovedela zda si tedy myslí ze je v porádku že se tolika lidem zda ze je to spatne

Odpovědět

—————

Datum: 06.09.2011

Vložil: zuzana

Titulek: Re: Odpověď hygienické stanice

jak jim jen mohlo uniknout prosle pivo, ktere si slecny vezly domu a hlavne boze co ten tatarak???to je nadherne klamani spotrebitele a poruseni hygieny v jednom

Odpovědět

—————

Datum: 29.08.2011

Vložil: Iva

Titulek: nás to teprve čeká

Už se několik dní snažím dostat do plné hospody, neúspěšně, ale jsem odhodlaná voucher vyčerpat. Je fajn, že pán nabídl prodloužení voucheru - sice jen za tu hodnotu, co jsme skutečně zaplatili, ale aspoň to úplně nepropadne. Jinak byl ale úplně zbytečně nepříjemný, nechápala jsem proč, až teď, když tohle všechno čtu, tak mi to nepřipadá divné. Dost se bojím, co nás tam čeká - zkyslé pivo a malý výběr nezní moc lákavě. Pokud je to skutečně podvod, ráda se přidám k hromadné žalobě. ajvy.joy@seznam.cz

Odpovědět

—————

Datum: 29.08.2011

Vložil: Simaro

Titulek: Re: nás to teprve čeká

simaro@centrum.cz
I já se ráda připojím, protože tohle je skutečně vrchol. Chodíme s manželem několikrát do měsíce do různých restaurací, ale všude to je dobré až skvělé. Ve Světě piva jsme se byli několikrát i podívat, ale vždy byl celý podnik až na jeden, dva stoly prázdný, a předpokládám, že to byli jen známí obsluhy :-)), rezervaci se nám udělat nepodařilo stejně jako mnohým jiným. Simona

Odpovědět

—————

Datum: 29.08.2011

Vložil: Martin

Titulek: Re: nás to teprve čeká

Mám podobné zkušenosti. Snažil jsem se zarezervovat si místo už od března. Každý měsíc až do teď jsem se snažil si zarezervovat místo, ale vždy bylo plno a teď už mi bylo řečeno, že je pozdě, že nemohu voucher uplatnit...
Pokud se plánuje žaloba, rád se přidám.
martep@post.cz

Odpovědět

—————

Datum: 28.08.2011

Vložil: Pavel

Titulek: za takový chování pověsit majitele za kule do průvanu

Bohužel se připojuji ke smutným "zákazníkům". Po týdnu každodenního volání na obě uvedená telefonní čísla vzal na druhé straně sluchátko notně otrávený, znechucený a protivný týpek, co mi hned na dotaz možné rezervace sdělil, že nejdřív za tři týdny a to kdoví. Což vzhledem k platnosti kuponu bylo pozdě. Po několika větách ohledně férovosti nabídky mi sdělil, že teda bude ochotný mi nachystat jídlo s sebou, tudíž si jej můžu za 3 dny vyzvednout. Krásná představa vzít na výlet do Prahy přítelkyni + druhý pár a strávit sobotní večer někde v parku na Žižkově žváchajíc tatarák ze sáčku s gumovýma topinkama a chlemtajíc pivo z PETky, kterou jsme si měli donést, že nám ji naplní. Na(ne)štěstí se nám situace zkomplikovala a my museli sobotní výlet zrušit. Ihned na druhý den i na třetí od zarezervování se opět nebylo možno nikomu dovolat, tak jsme hned v sobotu ráno poslali SMS, zda by bylo možno přesunout vyzvednutí "potravy" ze soboty na neděli. Poté opět nikdo nereagoval, telefon nebral a SMS byla bez reakce. Jaké bylo překvapení v neděli, kdy jsme si chtěli vyzvednutí potvrdit, naponěkolikáté nám zvedl telefon opět ten milej chlapík k zulíbání a řekl nám, že ze včerejška všechno vyhodil, protože jsme se neozvali včas. Jen doufám, že si ten blivajz dotáhl domů a tam se s ním buď zadávil bo teď prožívá krušné chvilky na záchodě doprovázené bolestivými křečemi od otvoru k otvoru...

Odpovědět

—————

Datum: 24.08.2011

Vložil: PetrC

Titulek: Trestní oznámení

Máme úplně stejné zkušenosti. Nejlepší bude tyto reference poskytnout na další servery tytu www.necestne.cz
https://www.podvodne-firmy.cz ci spotrebitel.net atd..
Každopádně za hromadné trestní oznámení to stojí. Pouhé stěžování zde nám moc nepomůže a na to podvodníci spoléhají, tedy že kuli 300kč se s nimi nikdo soudit nebude. Pokud to prodají postupně 100 až 1000 lidem tak je to čistý zisk 30tis až 300tis. a to je dost peněz!

Odpovědět

—————

Datum: 25.08.2011

Vložil: Jirka K.

Titulek: Re: Trestní oznámení

Rád se připojím k trestnímu oznámení, jednání majitele opravdu nemá obdoby. Před měsícem jsem si zkoušel zamluvit rezervaci a bylo mi sděleno, že mají všechny termíny plné...Voucher ještě platí, ale bylo mi znemožněno ho využít. Majitel nejspíš změnil název hospody na BEER CLUB 300, tak si dejte pozor!!

Odpovědět

—————

Datum: 23.08.2011

Vložil: Forleni

Titulek: Stránky

Chtěla jsem se podívat na www.svetpiva.com a ejhle, nejsou funkční.Proč asi.

Odpovědět

—————

Datum: 23.08.2011

Vložil: Patrik

Titulek: jak na Kensyho

Pokud vám Kensy neumožní vyčerpat hodnotu voucheru, jednoduše si ve zbylé hodnotě objednejte pití (třeba flašku rumu) a jídla. můžete si to vzít s sebou (přelít, zabalit, naházet do tašky) a venku to podle stavu buď zkonzumovat (což ale nemusí být v tomhle případě výhra) nebo vyhodit. Každopádně tak Kensy nebude tolik těžit

Odpovědět

—————

Datum: 23.08.2011

Vložil: Forleni

Titulek: Re: jak na Kensyho

Jednoduše tam zůstaneme sedět nikam nepůjdeme dokud nevyčerpáme celou částku. Jak zde někdo píše, údajně je tam pořád prázdno takže to určitě nebude problém. A když někdo přijde tak si někam přesedeneme, klidně budeme stát u baru, ale jak říkám vyčerpáme to celé.

Odpovědět

—————

Datum: 31.08.2011

Vložil: Lucale

Titulek: Re: jak na Kensyho

Super napad! Jeden takovej jsem taky mela, zbyvalo nam vycerpat asi 500 Kc, tak jsme si kazda koupila nejake male lahvove Belgicke pivo za 110 Kc jedno. V tramvaji domu jsme zjistily, ze vsechno jsou do unore 2011, tudiz pul roku prosle !!!

Odpovědět

—————

Datum: 31.08.2011

Vložil: zuzana

Titulek: Re: Re: jak na Kensyho

nooooooooooooooooooooooo, ale podle hygieny je to ok, sup napsat jim hned maila, hele ten člověk je nemuže podmazavat tak moc aby si riskli stižnosti opravdu uplně ignorovat

Odpovědět

—————

Datum: 23.08.2011

Vložil: Forleni

Titulek: No potěš Pámbůh...

No tak to co tady čtu mě zrovna netěší. Zhruba před měsícem jsme si také koupili voucher za 500 Kč na konzumaci do výše 2000 Kč. Minulý týden jsem tam volala, chtěla jsem rezervaci pro 4 osoby na druhý den, měla jsem už domluvené kamarády. Zvedl mi to nepříjemný pán, zřejmě majitel a suše mi sdělil že je plno až do konce měsíce. A voucher byl platný právě do konce měsíce, cca ještě 14 dní. Poté mi z ničeho nic zavěsil. Tak tam pak zkoušel volat přítel, ale nikdo mu telefon nebral celé dva dny. Dokonce druhý den byl až do odpoledne telefon vypnutý. Když se konečně po dvou dnech dovolal tak dostal na výběr dva termíny - dva všední dny vždy od 12:00 do 14:00. Tak tedy vzal ten jeden temín, aby voucher nepropadl.
Po tom co tady čtu jsem zvědavá, jestli bude hospoda tak natřískaná, jak majitel tvrdí. Ale osobně pochybuji, že v tuhle dobu kolem oběda bude narváno. A také se budu těšit, jestli nás pan majitel ve 14:00 vypakuje ze svého lokálu, protože tam budou stát davy chtivých strávníků a nebo jestli když tam nebude ani noha tam budeme moci zůstat déle, abychom si náš voucher náležitě užili. Jakmile bude po akci, napíšu sem svoje dojmy a zářitky.

Odpovědět

—————

Datum: 23.08.2011

Vložil: Mirek

Titulek: Re: No potěš Pámbůh...

Pokud vám neumožní vyčerpat hodnotu voucheru, žádejte vrácení peněz (přímo na něm). Případně se obraťte na ČOI https://www.coi.cz/cs/
S výjimkou naprosto luxusních podniků v zahraničí, kde jídlo stojí tisícovku a výše jsem neviděl, aby rezervace byla omezena časovým údajem z obou stran (samozřejmě s výjimkou zavíračky)

Odpovědět

—————

Datum: 18.08.2011

Vložil: Kindl

Titulek: úspěch

Tak, dalších 200 lidí má o zábavu postaráno:)
https://www.minasleva.cz/cs/za-300kc-si-dej-s-prateli-co-chcete-jidlo-nealko-alkohol-dle-sveho-vlastniho-vyberu-do-hodnoty-1500kc-nepropasni-tuto-nabidku/

Odpovědět

—————

Datum: 18.08.2011

Vložil: Pavel

Titulek: Re: úspěch

Už se těším na ty komentáře :D

Odpovědět

—————

Datum: 18.08.2011

Vložil: Pepik

Titulek: Re: Re: úspěch

Kensy Gunther a Minaříková asi oslavují - otázkou je, jestli v Pivním světě

Odpovědět

—————

Datum: 17.08.2011

Vložil: Pavel

Titulek: Další článek do sbírky

https://blok.net-vor.cz/zizkovsky-svet-piva-s-pachuti-rzi/ už mě tyhle články nedokáží udivit

Odpovědět

—————

Datum: 18.08.2011

Vložil: Tereza

Titulek: Re: Další článek do sbírky

Tohle je taky zajímavé počteníčko...: https://www.hyperslevy.cz/praha/17-3-2011-svet-piva-konzumace-sleva/diskuze/

Odpovědět

—————

Datum: 18.08.2011

Vložil: Pavel

Titulek: Re: Další článek do sbírky

- žeby opětovně náhoda :D https://www.jizni-svah.cz/2011/05/neprilis-ruzovy-svet-piva-aneb-slevomor.html

Odpovědět

—————

Datum: 17.08.2011

Vložil: Watcher

Titulek: Inspekce po Česku

Napálení hosté evidentně majiteli vydělají dost peněz na to, aby si koupil posílané inspekce. Jinak si neumím vysvětlit, že tenhle dům hrůzy ještě není zavřený.

Poškozeným doporučuji, aby se stejně jako já obrátili dopisem či emailem na přední česká média a jejich publicistické redakce (na vlastní oči, občanské judo, černé ovce a další) s námětem na reportáž a nabídkou svědectví.

Odpovědět

—————

Datum: 22.08.2011

Vložil: xXx

Titulek: Re: Inspekce po Česku

Palec nahoru, to je spravna cesta.

Odpovědět

—————

Datum: 31.08.2011

Vložil: zuzana

Titulek: Re: Re: Inspekce po Česku

to uz jsem udelala ale zatim jsem bez odpovedi, myslím že to je opravdu jediná cesta, protože pokud tam inspekce nic nenašly, je možna na čase ony inspekční instituce přestat živit neb jsou k ničemu

Odpovědět

—————

Datum: 02.09.2011

Vložil: Forleni

Titulek: Re: Inspekce po Česku

Nám to zase jako dům hrůzy nepřipadalo, do kuchyně jsme nahlédli bylo tam čisto, stejně tak na place. Takže nevím co tady pořád máte. A to můj přítel je docela náročný co se čistoty a jídla týká, a prostě konstatoval že je to normální pub. Takže od toho nelze čekat luxus. Ale opravdu to žádná hrůza nebyla.

Odpovědět

—————

Datum: 19.09.2011

Vložil: xXx

Titulek: Re: Re: Inspekce po Česku

Kensy, Ty mas pritele??? To pak mnohe vysvetluje brouku.

Odpovědět

—————

Datum: 16.08.2011

Vložil: Simaro

Titulek: Stejně "dojemný" příběh, jak voucher koupit a nevyužít

Bohužel stejná zkušenost. Mrzí mne, že jsme toto nečetli před koupí voucheru. A zárověň překvapuje, že server Minasleva s touto restaurací skončil a následně opět začal....Simona

Odpovědět

—————

Datum: 13.08.2011

Vložil: zuzana

Titulek: sečteno podtrženo

takže jak tu čtu a skoro ve všem se bohužel vidim taky:
1. rezervaci chteji klientovi pokud mozno neumoznit
2. kdyz uz tak idealne vas strci do sklepa a nabidnou vam vyber 5 konradu
3. obtezujete je protoze jste jim nedali ty prachy jen tak
4. výběr piva, na dva pokusy, poprve pouze onen konrad, podruhe cca 15 piv obyč světlá piva, nebylo ani kvasnicove, ani ovocne, ani jakekoli jine, dokonce ani tmave zadne (nektere vouchery výslovně hovori o vyberu z 31 druhu toceneho)
5. tatarak z vepřoveho předem namichany s počesnekovanou topinkou, kdyby zakaznik cokoli v mase nechtel ma smolika
6. obsluha tragedie, ale kdo byste tam chtel pracovat, kdyz je predpoklad, ze ti lide proste nastvani budou za takovych podminek
7. jednani majitele uuuuuuuuuuuuuuuuuuuf, nemám vlastně ani vhodná slova

jsem vazne udivena, ze podnik jeste neni zavreny, inspekce nenasly pochybeni (minimalne tatarak z veproveho a nedostatek piv) a pan majitel neni u soudu pro podvod, myslim, že tohle je opravdu uz vysoka hra. A ne nejsem konkurence, nepisu tu uz nekolikaty clanek a pokud bude nutne jakemukoli statnimu organu prokazat totoznost a podat svedectvi nemam s tim problem stejne jako nekolik mych pratel, stejne tak jako mam fotku tataraku kde je dost videt z čeho to je

Odpovědět

—————

Datum: 09.08.2011

Vložil: Provozovatel

Titulek: informace

Vzhledem k tomu, že mi pan Kensy neustále hrozí jakousi žalobou a mě už to nebaví, bych prosil všechny postižené, kterým se chce, aby do formuláře na této stránce (https://slevuj.webnode.cz/napiste-nam/) uvedli ve stručnosti svůj problém, nejlépe doplněný kontaktními údaji. Nikde je samozřejmě nebudu zveřejňovat, ale bude tak možné lépe oslovit osoby pro potřeby svědectví a výrazně vyšší medializace tohoto skandálního jednání.

Odpovědět

—————

Datum: 10.08.2011

Vložil: Pavel

Titulek: Re: informace

Dobrý den,
rád Vám poskytnu veškeré materyály, které se mi podařilo nasbírat. Věřte, že nejste jediný serwer, který takto o podniku pana Kensy Guntery píše. Třeba na https://www.ceske-hospudky.cz/restaurace/praha-3/svet-piva-18305/hodnoceni-restaurace je celkem zajímavé počtení. Ze začátku se pan Kensy snažil občas napsat něco pozitivního na svůj lokál, ale negací bylo tolik, že se to moc neujalo. Tak asi krom zrušení svých stránek (protože tam měl ceny, které znatelně zvýšil) začal vyhrožovat provozovatelům. I mě vyhrožoval soudy a nic. No doufám, že tato stránka bude fungovat dál a budou se tady hromadit informoce o tomto lokálu, aby se již nikdo nespálil.

Odpovědět

—————

Datum: 13.08.2011

Vložil: xXx

Titulek: Re: informace

Dobry den, take se pridavam. Vyhrozovanim zalobou, trestnim oznamenim atd. je u pana Kensyho zcela beznou praktikou, i kdyz tim niceho nedocili.
Pokud by bylo potreba poskytnout nejaky dukazni material, ci svedectvi o jeho nechutnem a obskurnim vystupovani a chovani, rad Vam ho nabidnu, at si pan Kensy ochutna vlastni medicinu.
phoebe.derby@seznam.cz

Odpovědět

—————

Datum: 24.11.2011

Vložil: Bla bla

Titulek: Re: informace

Pan Kensy je vedenej jako dlužník.

Odpovědět

—————

Datum: 09.08.2011

Vložil: Minasleva.cz

Titulek: Pro všechny zákazníky Minasleva.cz a restaurace Svět piva

Vážení zákazníci,

napište všichni, kdo máte problém s číslem voucheru a nedostali jste kvalitní službu a servis.

Vše si ověříme, zásadně s tím souhlasíme, ano hygiena a ČOI tam byla už 100x a informace pro vás, nebyl jediný problém, Slevové portály kde svět piva rezervoval, do dnešního dne neproplatili akci a dělají si konkurenční boj a to nás v podstatě nezajímá.

Prodali jsme cca 1200 voucherů do této restaurace, a když s ní máte problém tak si to nekupujte, je to dobrovolné. A že chcete upozornit ostatní? Spousta zákazníků je spokojeno, ano měli jsme cca 10 reklamací a každá reklamace je vyřízena ku prospěchu zákazníka a to byl jen důvod, že si přečetli tuto diskuzi.

Pro lidi, kteří si slevu koupí věřím, že budou spokojeni.
UPOZORŇUJEME, ŽE NÁM OPRAVDU ZÁLEŽÍ NA TOM, ABY NÁŠ ZÁKAZNÍK BYL SPOKOJENÝ A JSME OCHOTNI JEDNAT O PROBLÉMECH.
Ovšem portál Minasleva.cz provedl 5x kontrolu této restaurace (bez ohlášení) a jediný problém byl že v jedné návštěvě neměli misku na odnesení tataráku (chtěli jsme schválně odnést)

Prosíme tedy zákazníky portálu Minasleva.cz, aby napsali na firmy@minasleva.cz a dáme si schůzku a společně půjdeme do restaurace a při rozhovoru s panem majitelem, námi a vámi vše dořešíme. My si čas uděláme, vy si ho také udělejte.
Budeme dále se Světem piva spolupracovat do doby, než se nám budou hromadit stížnosti, to se ovšem neděje.

Odpovědět

—————

Datum: 09.08.2011

Vložil: Petr

Titulek: Re: Pro všechny zákazníky Minasleva.cz a restaurace Svět piva

S tou hygienou tomu moc nevěřím, protože když jsem tam byli naposledy, tak jsme byli celkem spokojeni až do doby, kdy tam po zemi začala běhat myš. No, jídlo si tam už nikdy nedáme.

Odpovědět

—————

Datum: 09.08.2011

Vložil: Minasleva

Titulek: Re: Re: Pro všechny zákazníky Minasleva.cz a restaurace Svět piva

Během dvou dnů dodáneme na naše stránky kopii od ČOI a Hygieny

Odpovědět

—————

Datum: 13.08.2011

Vložil: xXx

Titulek: Re: Re: Pro všechny zákazníky Minasleva.cz a restaurace Svět piva

No, pokud byla jeste ziva, tak jsem mel pak alespon cerstvej tatarak ;o)

Odpovědět

—————

Datum: 09.08.2011

Vložil: Karel

Titulek: Re: Pro všechny zákazníky Minasleva.cz a restaurace Svět piva

proč by prosím vás zákazníci měli ztrácet další čas jednáním s vámi a panem majitelem? voucher si kupují, aby se pobavili, ne aby byli nastvani a neco pak jeste zdlouhave resili. z toho, ze jako jedini tento podnik stale nabizite, mi vyplava, ze jste nejhorsi slevovy portal, u ktereho je o strach cokoliv koupit.

Odpovědět

—————

Datum: 11.08.2011

Vložil: Minasleva

Titulek: Re: Re: Pro všechny zákazníky Minasleva.cz a restaurace Svět piva

Vás je tady 20 a 2000 je spokojeno, také nás to nebaví...až provozovatel dá dohromady 10 stížností od zákazníku Minasleva.cz budeme se tím zabývat.

Z toho vyplývá, že takové nenajdete a jestli jste z portálu, který vám nedokázal zařídit kvalitní služby, tak mi z toho vyplýýýýýýývá, že si neumíte vybrat seriozní portál...

Odpovědět

—————

Datum: 11.08.2011

Vložil: Tomáš

Titulek: Re: Re: Re: Pro všechny zákazníky Minasleva.cz a restaurace Svět piva

Paní Heleno Minaříková, nevydávejte se za seriózní portál. Takovým vy děláte jen ostudu...

Odpovědět

—————

Datum: 13.08.2011

Vložil: xXx

Titulek: Re: Re: Re: Pro všechny zákazníky Minasleva.cz a restaurace Svět piva

Muzete nam objasnit, kde jste vzali cislo techto spokojenych zakazniku?? To ze pro vetsinu lidi nema vyznam se hadat s arogantnim majitelem restaurace a odradi je od vycerpani jiz zaplacene sluzby uz jen jeho vystupovani a povest jeho podniku neznamena, ze jsou spokojeni.

Odpovědět

—————

Datum: 14.08.2011

Vložil: Vláďa

Titulek: Re: Re: Re: Re: Pro všechny zákazníky Minasleva.cz a restaurace Svět piva

Server Minasleva a Svět piva, respektive pan Kensy a paní Minaříková, jsou obchodníci (čti podvodníci) ze stejného těsta. Pohybují se na hraně zákona, na dobrou pověst nehledí a snaží se vyvařit co nejvíc peněz dříve, než je někdo chytí za nos. Jejich spojení je tedy logické. Podívejte se na Minaříkové obchodní aktivity - sms loterijní podvody, dříve aukce s platbou za příhoz, prodávání cetek z bižuterie a parfému, pochybný slevový server. Rozumní lidé - proboha nic nekupujte ani od Minaříkové, ani od Kensyho.

Odpovědět

—————

Datum: 15.08.2011

Vložil: xXx

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Pro všechny zákazníky Minasleva.cz a restaurace Svět piva

Palec nahoru, vystihl jste to opravdu dobre.

Odpovědět

—————

Datum: 16.08.2011

Vložil: Minasleva

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Pro všechny zákazníky Minasleva.cz a restaurace Svět piva

Zajímavé, že pravdivé příspěvky, které píši já osobně, se mažou, takže je vidět jak tato diskuze funguje...
Je to škoda, protože je komunikace jednostranná a nemůžeme se brátit...gratuluji vám...

Odpovědět

—————

Datum: 16.08.2011

Vložil: Provozovatel

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro všechny zákazníky Minasleva.cz a restaurace Svět piva

Podívejte se pořádně, nic se nemaže.

Odpovědět

—————

Datum: 17.08.2011

Vložil: Vláďa

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro všechny zákazníky Minasleva.cz a restaurace Svět piva

Marný pokus paní Minaříková, jak se říka, na každou svini se jednou najde řezník.

Odpovědět

—————

Datum: 16.09.2011

Vložil: QINET

Titulek: Re: Pro všechny zákazníky Minasleva.cz a restaurace Svět piva

Tak to jsem zvědavá.. před cvílí jsem Vám poslala svůj mail. Těším se na pondělí jakou budu mít od Vás reakci, jestlže takovou, jakou bych zasloužila, tak Vám sem napíšu kladné vyjádření.. :)) Tak uvidíme... :)

Odpovědět

—————

Datum: 19.09.2011

Vložil: QINET

Titulek: Re: Re: Pro všechny zákazníky Minasleva.cz a restaurace Svět piva

Tak jak jsme slíbila, píši sem kladné vyjádření.

Nespokojených zákazníků bylo asi už dost a tak bez jakéhokoliv vysvetlování mi bylo řečeno, e mám naspat číslo účtu a pokdobné informace, peníze m bylo přislíbeno vrátit.. :)

Uvidíme... zatím nejsou na účtě, ale věřím, že to bude již v pořádku.. :)

Q*

Odpovědět

—————

Datum: 09.08.2011

Vložil: Pavel

Titulek: Pro všechny fandy pana Kensy Guntera

Zdravím všechny,
pokud někdo z Vás se bude chtít s tímto milým pánem opětovně setkat u skleničky zkyslého piva, tak má jedinečnou možnost si koupit dalšího slevíka na https://www.minasleva.cz/cs/za-300kc-si-dej-s-prateli-co-chcete-jidlo-nealko-alkohol-dle-sveho-vlastniho-vyberu-do-hodnoty-1500kc-nepropasni-tuto-nabidku/ máte jedinečnou možnost nakrmit stále nenažranou bestii. Je to od paní Heleny Minaříkové takže reklamace určitě nebudou možné :D ... no není to nádhera.

Odpovědět

—————

Datum: 09.08.2011

Vložil: Minasleva

Titulek: Re: Pro všechny fandy pana Kensy Guntera

Vyjádření výše

Odpovědět

—————