Slevomat nekontroluje skutečného dodavatele. Může docházet k podvodům

10.05.2013 09:42

 

Dne  25.2.2013 ráno, mi do solné  jeskyně volal náš dlouhodobý klient, že chce informaci o slevě na permanentku, kterou nabízíme na www.slevomat.cz. Nic jsem o žádné slevě nevěděl a tak jsem začal pátrat.

Na Slevomatu (obrázek vedle - klikni pro zvětšení) opravdu byla nabídka na slevu 45% na permanentku na 10 vstupů, z původní ceny 1100 Kč na 600 Kč. Ihned jsem volal telefonem, i psal přes jejich chat, do Slevomatu a chtěl jsem, aby ji okamžitě stáhli. Slečny na druhé straně k tomu samozřejmě nejsou kompetetní a tak mi řekly, že to postoupí dál.

Druhý den mi volala další slečna ze Slevomatu, že připravuje druhou nabídku?!? na slevu, ale že se na našich stránkách dočetla, že se jedná o podvod a jak to tedy je? Ptal jsem se jí, jak je možné, že někdo u nich zadal slevu a oni si ani neověřují, kdo je zadavatel a jestli má k tomu oprávnění? Řekla mi, že kontrolují pouze IČO a to, že bylo v pořádku!?!?!?

V tom případě může každý poslat do Slevomatu nabídku např. na pobyt v hotelu se slevou 80%, opsat IČO provozovatele hotelu, uvést své číslo účtu a penízky se mu jen posypou? Pokud to provozovatel nezjistí, jako naštěstí já, hned v počátku slevy, bude se pak hodně divit, až mu začnou klienti nosit slevové vouchery a dožadovat se pobytu.

Proto pokud budete nakupovat slevu na Slevomatu, zavolejte raději nejdříve provozovateli, který nabízí slevu, ověřte si to a pak jí teprve nakupte. Volejte ale na telefon, který najdete na jeho pravém webu, protože e-mail a telefonní číslo, uvedené u "naší" slevy (klikni na obrázek pro zvětšení), bylo samozřejmě falešné!!!! Pouze webové stránky naší jeskyně byly uvedeny správně.

Žádnou paní Helenu Kotrbovou, která je uvedena jako kontaktní osoba, neznám, ani u nás nikdy nepracovala. Telefon, jak jsem zjistil na internetu, patří zcela jiné osobě. Že by ona zadávala podvodné slevy?

Jelikož podávám trestní oznámení na neznámého pachatele z podvodu, čekám, jak se k tomu Slevomat postaví a zda bude spolupracovat. Zatím je ticho po pěšine a sleva na jejich stránkách stále visí.

Převzato ze solnajeskyneletnany.cz

—————

Zpět


Diskusní téma: Slevomat nekontroluje skutečného dodavatele. Může docházet k podvodům

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.