Rozpačitý start slevové služby Seznam Tip

01.04.2011 20:20

Internetový portál Seznam 1. března zahájil provoz nové služby Seznam Tip, kterou považuje za doplňkovou, nicméně z toho, jak se ji snaží propagovat, se zdá, že s ní má velké plány a velmi mu záleží na tom, aby uspěla.

Seznam Tip tak svou činnost zahájil dosti zvláštně. První slevou totiž byla Škoda Fabia za 25 Kč. Bohužel k dispozici byly pouze 3 kupony, po kterých se logicky okamžitě zaprášilo. Mluví se o tom, že počítačoví profesionálové nastavili své internetové roboty tak, aby jim sleva neunikla. Ani jedna Škoda Fabia se tak pravděpodobně nedostala k "obyčejnému" uživateli. Takové zahájení je přinejmenším kontroverzní. Spousta lidí čekala na svou šanci na auto, ale nakonec vůbec neměli šanci. Zbyla tak určitá pachuť z hodně divné slevy.

To samé se opakovalo den poté v o něco menším měřítku, kdy Seznam nabídl padesát vstupenek na koncert Kylie Minogue za 199 Kč. Opět se po nich jen zaprášilo, byť poněkud pomaleji. Pochopitelně se také jednalo o propagaci, na které nevydělal Seznam ani obchodník. Seznam se se Škodou výměnou za vozidla dohodl na reklamě a vstupenky na Kylie Minogue zřejmě sám koupil, případně je získal v rámci nějakého sponzoringu či partnerství.

Toto každopádně nejsou slevy nebo tipy, které Seznam sliboval. Celý Seznam Tip zjevně míří ke klasickému konceptu slevových serverů, akorát s tím, že bude vypadat trochu jinak. Zanedlouho se zde zřejmě budou objevovat zcela normální slevy jako všude jinde. Rozdíl je v tom, že Seznam dokáže oslovit obrovské množství uživatelů, takže u těch atraktivnějších slev se skutečně může stávat, že budou často vyprodané. A nemusí jít jen o zmíněné zcela jasně propagační. 

—————

Zpět