Jaké jsou provize slevových serverů

01.04.2011 20:50

Nepříjemnou součástí slevového byznysu je pro obchodníky nutnost dělit se o příjem ze slev se slevovým serverem. Zkrátka a dobře, obchodník musí slevovému serveru zaplatit provizi. Jelikož je dnes slevových serverů velké množství, vytvořil se na trhu také určitý tlak na výši provize. Konkurence ji tlačí níže, přesto je ale v některých případech stále velmi vysoká - na to, jaké služby slevový server poskytuje.

Největší ze slevových webů Slevomat má základní provizi stanovenou na 25% a podle výše prodejů se tato provize snižuje. Slevomat má na českém trhu obecně nejvyšší provize, na druhou stranu je ale i nejefektivnějším marketingovým kanálem. Pouze to, že se objevíte na jeho úvodní stránce, je poměrně slušnou formou reklamy. Ale i Slevomat lze usmlouvat na o něco nižší provize.

Smlouvání však mnohem více platí na menší slevové servery, které nikdy nemají dost obchodníků v záloze a snaží je se získat takřka za každou cenu. U menších serverů je tak obvyklá provize nějakých 15%, při vyšších objemech prodejů ale může být i nižší.

S provizí je každopádně nutné při sestavování nabídky počítat. Z výsledného obratu totiž představuje významnou a nepříjemnou ztrátu. Pokud vás některý ze slevomatů bude tlačit na provizi, kterou si nemůžete dovolit, raději se stáhněte a nenechte se zlákat. Mohlo by to pro vás skončit nepříjemnou ztrátou. Případně je možné přeformulovat nabídku.  

—————

Zpět


Diskusní téma: Jaké jsou provize slevových serverů

Datum: 12.01.2012

Vložil: NAPADENÝ

Titulek: POZOR!

POZOR NA TOMÁŠE TALIČE! TOMÁŠ TALIČ VYHROŽUJE A ZASTRAŠUJE! KOMUNIKUJE Z E-MAILU tomastalic80@seznam.cz.

Odpovědět

—————