Diskusní téma: Tragické zážitky ze Světa piva. Můžete konzumovat neomezeně, ale nesmíte se opít!

Datum: 09.08.2011

Vložil: Minasleva.cz

Titulek: Pro všechny zákazníky Minasleva.cz a restaurace Svět piva

Vážení zákazníci,

napište všichni, kdo máte problém s číslem voucheru a nedostali jste kvalitní službu a servis.

Vše si ověříme, zásadně s tím souhlasíme, ano hygiena a ČOI tam byla už 100x a informace pro vás, nebyl jediný problém, Slevové portály kde svět piva rezervoval, do dnešního dne neproplatili akci a dělají si konkurenční boj a to nás v podstatě nezajímá.

Prodali jsme cca 1200 voucherů do této restaurace, a když s ní máte problém tak si to nekupujte, je to dobrovolné. A že chcete upozornit ostatní? Spousta zákazníků je spokojeno, ano měli jsme cca 10 reklamací a každá reklamace je vyřízena ku prospěchu zákazníka a to byl jen důvod, že si přečetli tuto diskuzi.

Pro lidi, kteří si slevu koupí věřím, že budou spokojeni.
UPOZORŇUJEME, ŽE NÁM OPRAVDU ZÁLEŽÍ NA TOM, ABY NÁŠ ZÁKAZNÍK BYL SPOKOJENÝ A JSME OCHOTNI JEDNAT O PROBLÉMECH.
Ovšem portál Minasleva.cz provedl 5x kontrolu této restaurace (bez ohlášení) a jediný problém byl že v jedné návštěvě neměli misku na odnesení tataráku (chtěli jsme schválně odnést)

Prosíme tedy zákazníky portálu Minasleva.cz, aby napsali na firmy@minasleva.cz a dáme si schůzku a společně půjdeme do restaurace a při rozhovoru s panem majitelem, námi a vámi vše dořešíme. My si čas uděláme, vy si ho také udělejte.
Budeme dále se Světem piva spolupracovat do doby, než se nám budou hromadit stížnosti, to se ovšem neděje.





Zpět na diskuzi