Datum: 09.08.2011
Vložil: Minasleva.cz
Titulek: Pro všechny zákazníky Minasleva.cz a restaurace Svět piva
Vážení zákazníci,
napište všichni, kdo máte problém s číslem voucheru a nedostali jste kvalitní službu a servis.
Vše si ověříme, zásadně s tím souhlasíme, ano hygiena a ČOI tam byla už 100x a informace pro vás, nebyl jediný problém, Slevové portály kde svět piva rezervoval, do dnešního dne neproplatili akci a dělají si konkurenční boj a to nás v podstatě nezajímá.
Prodali jsme cca 1200 voucherů do této restaurace, a když s ní máte problém tak si to nekupujte, je to dobrovolné. A že chcete upozornit ostatní? Spousta zákazníků je spokojeno, ano měli jsme cca 10 reklamací a každá reklamace je vyřízena ku prospěchu zákazníka a to byl jen důvod, že si přečetli tuto diskuzi.
Pro lidi, kteří si slevu koupí věřím, že budou spokojeni.
UPOZORŇUJEME, ŽE NÁM OPRAVDU ZÁLEŽÍ NA TOM, ABY NÁŠ ZÁKAZNÍK BYL SPOKOJENÝ A JSME OCHOTNI JEDNAT O PROBLÉMECH.
Ovšem portál Minasleva.cz provedl 5x kontrolu této restaurace (bez ohlášení) a jediný problém byl že v jedné návštěvě neměli misku na odnesení tataráku (chtěli jsme schválně odnést)
Prosíme tedy zákazníky portálu Minasleva.cz, aby napsali na firmy@minasleva.cz a dáme si schůzku a společně půjdeme do restaurace a při rozhovoru s panem majitelem, námi a vámi vše dořešíme. My si čas uděláme, vy si ho také udělejte.
Budeme dále se Světem piva spolupracovat do doby, než se nám budou hromadit stížnosti, to se ovšem neděje.