Datum: 19.01.2012
Vložil: Tomas
Titulek: Re: Má zkušenost
Nechci diskutovat na téma, kdo to psal.
Počet pozitivních ohlasů k počtu negativních je marginální.
Zvláště text "kuchyň po nahlédnutí také čistá" ve mně vzbuzuje rozpaky,
protože čistota v kuchyni není obvykle to,
co zákazník má šanci kontrolovat. Ale budiž, je to názor.
Co se zákazníkům nelíbí?
Smění peníze za poukaz a přestanou být svéprávným zákazníkem.
Jdou na poukaze avizovaných 31 druhů piv a jsou jim nabídnuty 4.
Nemohou se dovolat, pokud se dovolají, doprošuji se.
Pokud se domluví, musí snést chování, které by za peníze nesnášeli.
Pokud reklamují, dostanou odpověď, že není nárok /prý lze odstoupit do 14 dnů od koupě - to je tak, když si právo vykládá nevzdělanec/
Pokud je pod jejich důstojnost snášet útrapy zákazníka Světa piv, peníze mu samozřejmě vráceny nebudou.
To je tak asi základní souhrn nářků zákazníků Světa piv
A co se tím dá dělat?
Můžeme zde vést diskuse diskuse, ztrácet čas jejich psaním, hádat se kde je pravda ... vyhrožovat podáním trestního oznámení.
Nevyhrožujte - podejte ho. Stačí papír A4 s textem, v čem spatřujete trestný čin.
Jak to vypadá v reálu je popsáno na https://www.nebezpecneslevy.cz/Page/Article.aspx?allias=Prirucka-pro-navstevniky-Sveta-piv
Do 30 dnů Vás policie vyrozumí.
Neplatíte nic.
Nemusíte najímat právníka.
Policie Vaše právní nepřesnosti toleruje.
Stojí to jen trochu času a spravedlivé naštvání nasměrovat tam, kde to má smysl.