Datum: 14.12.2011
Vložil: zdeňka
Titulek: Re: je to podvod jako prase
Přeposílám odpověď na reklamaci.
Dobrý den,
Přijali jsme vaši reklamaci,
Po zakoupení kuponu máte nárok na svoji službu, proto je vám poskytovatel služby povinen ji zajistit, je potřeba podat písemně, žádost, může být i elektronicky a vyzvat ho k poskytnutí zakoupeného kuponu.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za poskytnutí slevy u Poskytovatele, neboť Provozovatel o slevách prostřednictvím svých internetových stránek pouze informuje.
Vaši reklamaci přepošleme na provozovatele vašeho kuponu.¨
Službu provádí poskytovatel služby a je za svoje služby plně zodpovědný, reklamovat můžete i na ČOI telefon 296 366 219
53 odst. 7 občanského zákoníku) spotřebitele (zákazník), máte právo
- BEZ UVEDENÍ DŮVODU - od smlouvy odstoupit, a to ve lhůtě 14 dní a na vrácení peněz dle našich obchodních podmínek, tato lhůta je už promeškaná a peníze za váš kupon obdržel poskytovatel služby.
Telefon který restaurace tvrdí bere a je funkční je - 604 528 428
Portál MINASLEVA zprostředkoval možnost uzavření smluv se zákazníky (prodej voucherů), ale za službu nese plnou zodpovědnost poskytovatel služby , a nejste-li s ní spokojeni nutno se obrátit na ČOI.
S pozdravem MINA team
Chaplinovo nám. 653 Praha 5 152 00
www.minashop.cz
dobrý den,
Prosím informujte nás o postupu a řešení reklamce na mail.
Prosíme o kopie dokumentace na
m.i.n.a@centrum.cz a to z důvodu, že se evidují reklamační listy .
Žádáme o plnění svých povinnosti ze smlouvy, protože svým nekonáním zasahujete do dobré pověsti portálu MINASLEVA , a vyzýváme k upuštění od těchto zásahů.
ZA VYŘÍZENÍ REKLAMACE DĚKUJEME .
DOUFÁME, ŽE VŠE VYŘEŠÍTE SMÍRNOU CESTOU A DOHODNTETE SE NA termínu vybrání proplaceného kuponu a vstřícné jednání všech zúčastněních.