Diskusní téma: Tragické zážitky ze Světa piva. Můžete konzumovat neomezeně, ale nesmíte se opít!

Datum: 03.06.2011

Vložil: OZ

Titulek: Re: Re: Re: Už zase možné zakoupit voucher

Dobrý den, chtěla bych upozornit na fakt, že pan Kensy se soudí s více portály a to by Vám již mělo být podezřelé. Sama jsem s panem Kensym měla tu čest jednat a musím ač nerada uznat, že většího hulváta jen tak nepotkáte. Již jeho verbální projev nasvědčuje tomu, že úcta ke komukoliv (snad krom jeho maminky) je pro něj zcela cizí pojem. O jeho písemném projevu raději pomlčím!! Pracuji jako obchodní zástupce na jednom ze slevových portálů, se kterými pan Kensy spolupracoval. Neměli jsme s ním žádný problém do doby, kdy přišla první storna kupónů z různých důvodů. On totiž pan Kensy, přátelé, dělá to, že pokud si dáte např. 2piva a jste v náladě, řekne vám, že jste podnapilí a již vám nic nenalije. A tím kupón třeba za 500 pozbývá platnosti. Sama jsem byla svědkem, jak vykázal skupinku normálně se bavících mladých lidí, jen proto, že omylem rozbili skleničku... Dále jsem měla možnost vidět video, které usvědčuje pana Kensyho z neetického chování vůči zákazníkovi slevového portálu, kdy mu vyhrožoval nejdříve policií (k čemuž neměl sebemenší důvod a zřejmě si to v zápětí sám uvědomil) a následně jej vyzval na pěstní souboj ven před podnik. Sám pan Kensy mi horečně vyprávěl o tom, jak jsou na něj všechny portály strašně zlé. Hlavně jeden z největších portálů a to Nebeslev. Těm doslova nemůže přijít na jméno. Ze začátku jsem mu naivně věřila a říkala jsem si:"To je ale chudáček". Jenže jsem záhy pochopila, že všechny ty negativní ohlasy a soudy mají svůj důvod. Storna kuponů jsou mu naprosto lhostejná, peníze tedy zpátky už nedostanete. Leda že se budete soudit. Jeho výrok, který mě opravdu "pobavil": "I kdyby ten člověk ležel na smrtelný posteli v nemocnici a nemohl využít kupon, není to důvod mu vrátit peníze!" To už bylo i na mne moc!!! Vím, že hospodskej je prostě hospodskej a nemůžu od n