Datum: 05.07.2013
Vložil: Alice
Titulek: Platili jste u Nebeslev platební kartou? Zkuste reklamaci u vaší banky
Mám tip pro ty, kteří stejně jako já zaplatili za vouchery u Nebeslev platební kartou, ale zboží jim nikdy nedošlo.
Zkuste to nahlásit své bance... Já jsem platila kartou Unicreditbank, peníze mi z účtu odešly, ale výrobky jsem nikdy neviděla. Zmínila jsem se o tom v bance a oni mi poslali formulář Vyjádření držitele karty ke sporné transakci, kde je i kolonka "Dosud jsem neobdržel objednané a zaplacené zboží".
Bankéř říkal, že banka bude kontaktovat Nebeslev a zjišťovat, proč nebylo zboží dodáno a pak podnikne patřičné kroky. Kdyby se všichni poškození přihlásili u svých bank, tak by to byla ještě větší páka, než když se řeší jednotlivé případy individuálně. Vždyť podvedených jsou určitě desítky.